Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Zmiana układu zasilania paliwem z 1,4 weber na 1,4mono
Moderator: Moderatorzy
Zmiana układu zasilania paliwem z 1,4 weber na 1,4mono
Siemka montował ktoś sam kolektor ssący od mono do głowicy gdzie siedzi oryginalnie wydechowy od gaźnikowca ponieważ nie widzi mi się modyfikacja układu wydechowego oprócz wspawania nakrętki pod lambdę.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Re: Zmiana układu zasilania paliwem z 1,4 weber na 1,4mono
Obawiam się, że nie będzie pasowało. Kolektory mono są połączone w taki sposób, aby po zastosowaniu zaworu EGR część spalin była kierowana do powtórnego dopalenia. Upraszczając mają dziury
Jak chcesz założyć monowtrysk to musisz mieć obydwa oryginalne kolektory i ew. zaślepić łączenie na zaworze EGR bo często się psuje ów zawór ale łatwo zaślepić.

Kolektory właśnie rozkręciłem tylko aby sam ssący przełożyć oraz zaślepić sam otwór EGR pod wtryskiem jakąś wkładka na klej + własnoręcznie wykonana uszczelką pod gaźnik . Jestem tylko ciekaw czy kolektor wydechowy mono ma ustawione kanały pod tym samym kątem co w gaźnikowych wersjach, jeśli tak to kolektor ssący podejdzie bez najmniejszego oporu oczywiście po przeróbce.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Pytanie tylko - po co tak kombinować. Za grosiny kupisz obydwa kolektory. Wbrew pozorom, niezwykle ważne jest aby to wszystko było szczelne. 1.4 mono jest bardzo wrażliwy na nieszczelności układu dolotowego i cuda się dzieją jak jest jakaś uszczelka trafiona - spalanie wtedy 14l/100 i obroty spoczynkowe 2000 potrafią być normą 
Nie kombinuj, tylko zakładaj jak trzeba.
EDIT:
Wydechowy też musi być super szczelny, bo znów sonda lambda cuda będzie wysyłać do kompa i znów będzie źle

Nie kombinuj, tylko zakładaj jak trzeba.
EDIT:
Wydechowy też musi być super szczelny, bo znów sonda lambda cuda będzie wysyłać do kompa i znów będzie źle
Ostatnio zmieniony 20 stycznia 2011, 23:32 przez tommies, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakby ktoś miał luzem zwykły kolektor wydechowy i pomierzył to było by całkiem fajnie. A tak to musiałbym ssący u siebie ściągać do samych pomiarów co mnie raczej jak na razie nie odpowiada bo muszę czymś do roboty śmigać .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Przekaźnik daj jak najmocniejszy - 40A występują i są w tej samej cenie...
Przekaźniki są 1 od pompy paliwa drugi od zasilania wiązki komputera
Kostki gdzie podpiąć to będzie na schematach, nie pamiętam dokładnie, ale było tam zasilanie z aku i zapłon chyba, a druga to pompa paliwa (biały) i starter signal (rozrusznik)
(jeśli jest tak jak w 1,7, a chyba tak)
Nie traktuj tych informacji jako 100% pewne, dawno to robiłem i nie pamiętam już dokładnie...
Przekaźniki są 1 od pompy paliwa drugi od zasilania wiązki komputera
Kostki gdzie podpiąć to będzie na schematach, nie pamiętam dokładnie, ale było tam zasilanie z aku i zapłon chyba, a druga to pompa paliwa (biały) i starter signal (rozrusznik)
(jeśli jest tak jak w 1,7, a chyba tak)
Nie traktuj tych informacji jako 100% pewne, dawno to robiłem i nie pamiętam już dokładnie...
Jako że w przyszłym tygodniu zamarzam już ostatecznie wkomponować w auto cały układ wtryskowy. Problem jest taki że porozłączałem wiązkę i nie wiem gdzie co teraz podłączyć aby niczego nie uszkodzić w czasie próbnego rozruchu.


1. map sensor
2. ?
3. ?
4. zaworek podciśnienia do egr
5. ?
6. ?
7. silniczek biegu jałowego
8. włącznik pełnego otwarcia przepustnicy?
9. sonda lambda
czujnik temp. kolektora
czujnik temp. powietrza zasysanego
czujnik położenia wału korbowego do kompa
wysterowanie cewki zapłonowej z kompa
możecie jeszcze podać nr katalogowy linki gazu lub przynajmniej jej długość.


1. map sensor
2. ?
3. ?
4. zaworek podciśnienia do egr
5. ?
6. ?
7. silniczek biegu jałowego
8. włącznik pełnego otwarcia przepustnicy?
9. sonda lambda
czujnik temp. kolektora
czujnik temp. powietrza zasysanego
czujnik położenia wału korbowego do kompa
wysterowanie cewki zapłonowej z kompa
możecie jeszcze podać nr katalogowy linki gazu lub przynajmniej jej długość.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault