Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Nieszczelność między k. wydechowym a rurą kolektorową 1,4
Moderator: Moderatorzy
Nieszczelność między k. wydechowym a rurą kolektorową 1,4
Witam
Wymieniałem ostatnio u tłumikatrza rurkę kolektorową ponieważ pękła zaraz przed 1 tłumikiem . Przez 3 tygodnie było ok ale ostatnio zaczęło przepuszczać na łączeniu z kolektorem.
Mechanior twierdzi że to wina kolektora wydechowego (niby wytarty ta ciekawe jakim cudem żeliwo się wytarło od nowej rury ) i trzeba go wymienić a mnie się zdaje że dał tam po prostu pastę uszczelniającą zamiast pierścionka i skręcił na tak że sprężyny są ściśnięte na max'a i teraz próbuje naciągać.
Czy na tym łączeniu powinien być włożony pierścień uszczelniający? Bo mnie się bardzo wydaje że tak.
Marcin.
Wymieniałem ostatnio u tłumikatrza rurkę kolektorową ponieważ pękła zaraz przed 1 tłumikiem . Przez 3 tygodnie było ok ale ostatnio zaczęło przepuszczać na łączeniu z kolektorem.
Mechanior twierdzi że to wina kolektora wydechowego (niby wytarty ta ciekawe jakim cudem żeliwo się wytarło od nowej rury ) i trzeba go wymienić a mnie się zdaje że dał tam po prostu pastę uszczelniającą zamiast pierścionka i skręcił na tak że sprężyny są ściśnięte na max'a i teraz próbuje naciągać.
Czy na tym łączeniu powinien być włożony pierścień uszczelniający? Bo mnie się bardzo wydaje że tak.
Marcin.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
ze niby ze cos jak uszczelka metalowadjmonkey pisze:Czy na tym łączeniu powinien być włożony pierścień uszczelniający?

pastę dał właśnie tam też pewno ponieważ nie miał pierścienia między żeliwnym kolektorem a tą rurką kolektorową która idzie do 1 tłumika. W katalogu znalazłem tylko taki pierścień między rury ale do mono Bosal 256-056
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
256-056 lub 256-500, np. http://moto.allegro.pl/pierscien-uszcze ... 34071.htmlBosal 256-056 czy to jest ten pierścień
lub http://moto.allegro.pl/pierscien-uszcze ... 78657.html
Ale najlepiej zrób jak pisze RYCHO35

dokładnie - taki pierścień z drucików i uwaga:
nie dokręcać mocno! w serwisówce jest rysunek jak mają być ściśnięte sprężyny.
na początku przez paręset kilometrów miejskiej jazdy może lekko popuszczać aż się nie ułoży!!! nie dokręcać mocniej w tym czasie
! absolutnie żadnej pasty na niego nie wolno dawać!!!
nie dokręcać mocno! w serwisówce jest rysunek jak mają być ściśnięte sprężyny.
na początku przez paręset kilometrów miejskiej jazdy może lekko popuszczać aż się nie ułoży!!! nie dokręcać mocniej w tym czasie

