
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
zimnem wieje ze środkowych nawiewów
Moderator: Moderatorzy
Próbowałem ale coś nie idzie:/ boje się połamać bo to jedna z nielicznych rzeczy która się dobrze trzyma i nie trzeszczy w mojej piąteczcetommies pisze:Złapać, szarpnąć i wyjdzieResztę dobrze zrozumiałeś.

Przyczyn zimna w R5 jest kilka. Przede wszystkim to ząb czasu i związane z tym różne przeparciałe, wykruszone i wyluzowane uszczelnienia - ot choćby wianie z tych środkowych nawiewów. Po drugie samo fabryczne uszczelnienie znacznie odbiega od dzisiejszych standardów - np. pojedyncze uszczelki drzwi.
Po kolejne to niesprawny termostat i cały czas duży obieg płynu chłodniczego.
I najważniejsze - zakamieniały układ chłodzący a przede wszystkim nagrzewnica. I od tego (oprócz uszczelnienia środkowych nawiewów) proponował bym zacząć - najpierw płukanka oczyszczająca specjalnym dodatkiem (przy okazji sprawdzenie termostatu), spuszczenie w diabły, wymiana nagrzewnicy na nową i zalanie nowiutkim borygiem czy czym tam sobie chcesz byle na mróz odpornym. Efekt murowany.
A wracając do nawiewu środkowego - czy aby na pewno masz deskę campusową ?
Po kolejne to niesprawny termostat i cały czas duży obieg płynu chłodniczego.
I najważniejsze - zakamieniały układ chłodzący a przede wszystkim nagrzewnica. I od tego (oprócz uszczelnienia środkowych nawiewów) proponował bym zacząć - najpierw płukanka oczyszczająca specjalnym dodatkiem (przy okazji sprawdzenie termostatu), spuszczenie w diabły, wymiana nagrzewnicy na nową i zalanie nowiutkim borygiem czy czym tam sobie chcesz byle na mróz odpornym. Efekt murowany.
A wracając do nawiewu środkowego - czy aby na pewno masz deskę campusową ?
Wielkie dzięki za szybką radę zaraz zejdę do autka i poszperam z tym nawiewem. A później pomartwię się ogrzewaniem.tommies pisze:Przyczyn zimna w R5 jest kilka. Przede wszystkim to ząb czasu i związane z tym różne przeparciałe, wykruszone i wyluzowane uszczelnienia - ot choćby wianie z tych środkowych nawiewów. Po drugie samo fabryczne uszczelnienie znacznie odbiega od dzisiejszych standardów - np. pojedyncze uszczelki drzwi.
Po kolejne to niesprawny termostat i cały czas duży obieg płynu chłodniczego.
I najważniejsze - zakamieniały układ chłodzący a przede wszystkim nagrzewnica. I od tego (oprócz uszczelnienia środkowych nawiewów) proponował bym zacząć - najpierw płukanka oczyszczająca specjalnym dodatkiem (przy okazji sprawdzenie termostatu), spuszczenie w diabły, wymiana nagrzewnicy na nową i zalanie nowiutkim borygiem czy czym tam sobie chcesz byle na mróz odpornym. Efekt murowany.
A wracając do nawiewu środkowego - czy aby na pewno masz deskę campusową ?
mam taką deskę jak w tym
http://motoallegro.pl/renault-5-i1369812227.html
Niestety nie mogę zamieścić fotek mały problem z podpięciem komy do pc

w campusie z tego nawiewu nie będzie ciepłe leciało?wsmpw pisze:ale on chce zeby mu ciepłe leciało powietrze więc wytłumaczcie mu że z tego nawiewu nigdy nie będzie ciepłego powietrza..
u mnie od poczatku leciało zimne,pytałem na forum i dostałem odpowiedz że trzeba rozebrac deske i pod deską jakieś gumy załozyc i uszczelnic ale jak juz się pianka wykruszyła i wiało nawet po zamknieciu to wyjolem kratke i włożyłem styropian ,tak jak koledzy doradzają
