Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Silnik 1.8 mono - szarpie i słabo ciągnie na niskich obr
Moderator: Moderatorzy
w tym silniku nie wolno szlifować głowicy, ale skoro dobrze chodzi to supergufner pisze:Lagunka odebrana. Szlif głowicy
[ Dodano: 14 Grudzień 2010, 21:53 ]
a ile Cię skasowali?
Ja mam podobne objawy ale tylko na benzynie a na lpg chodzi bez zarzutu, może to będzie tylko wina syfu w paliwie, nie wiem,

i tu jest dokładnie to samo- w silnikach typu E i F zabroniona jest obróbka dolnej płaszczyzny głowicy. Piszą o tym w książkach WKŁ-u o lagunie i o r19. Jeśli odchłka jest większa od 0,05mm głowice należy wymienić
. Miałem kiedyś na kompie conieco przetłumaczoną francowatą książkę i tam nawet pisało dlaczego się nie szlifuje ale formatowanie partycji załatwiło sprawe. Było to dość dawno ale z tego co kojarzę to nadmiernie wzrastał by stopień spręzania i jeszcze coś o zaworach pisało ale niezbyt dokładnie to pamiętam a nie chce głupot pisać. Acha, i jeszcze chyba napinacz paska rozrządu mógłby nie dać rady odpowiednio go napiąć szczególnie gdy ten już nieco się naciągnie.
