Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Silnik 1.8 mono - szarpie i słabo ciągnie na niskich obr

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

gufner

Post autor: gufner »

Ja nie mam gazu. Dzwonił właśnie kolo z warsztatu i diagnoza wstępna: WYPALONE ZAWORY. Zdejmują głowice ... czekamy.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

o nieźle nie maasz gazu i wypalone zawory ale w sumie czemu nie..
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

nie wiem czemu miałyby Ci się wypalić zawory? Zbyt uboga mieszanka lub zbyt mały luz-to chyba jedyne powody. Ubogą mieszankę wykryła by diagnostyka z komputerem a zawory to chyba czasem regulujesz.. No ale cóż, poczekamy zobaczymy. Oby tylko ten mechanior nie chciał orżnąć Cię na kasę.
gufner

Post autor: gufner »

Lagunka odebrana. Szlif głowicy i do tego dotarcie zaworów i regulacja i coś tam jeszcze i no inne autko. Nie szarpie, zbiera się lepiej. Kilka koni doszło jak nic :) Tak czy siak wina była po stronie zaworów. Temat dla potomnych jak znalazł :D Dziękuje wszystkim za pomoc.
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

gufner pisze:Lagunka odebrana. Szlif głowicy
w tym silniku nie wolno szlifować głowicy, ale skoro dobrze chodzi to super

[ Dodano: 14 Grudzień 2010, 21:53 ]
a ile Cię skasowali?
Ja mam podobne objawy ale tylko na benzynie a na lpg chodzi bez zarzutu, może to będzie tylko wina syfu w paliwie, nie wiem, :mysli: zajmę się tym na wiosne
wsmpw

Post autor: wsmpw »

RYCHO35 pisze:w tym silniku nie wolno szlifować głowicy, ale skoro dobrze chodzi to super
tzn nie wolno obniżać wysokości jej czy chodzi ci o obróbke powierzchni ?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Pamiętam że w Alpine Turbo producent zabraniał obróbki głowicy, ale że w silnikach F to nie kojarzę.
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

i tu jest dokładnie to samo- w silnikach typu E i F zabroniona jest obróbka dolnej płaszczyzny głowicy. Piszą o tym w książkach WKŁ-u o lagunie i o r19. Jeśli odchłka jest większa od 0,05mm głowice należy wymienić :uoee: . Miałem kiedyś na kompie conieco przetłumaczoną francowatą książkę i tam nawet pisało dlaczego się nie szlifuje ale formatowanie partycji załatwiło sprawe. Było to dość dawno ale z tego co kojarzę to nadmiernie wzrastał by stopień spręzania i jeszcze coś o zaworach pisało ale niezbyt dokładnie to pamiętam a nie chce głupot pisać. Acha, i jeszcze chyba napinacz paska rozrządu mógłby nie dać rady odpowiednio go napiąć szczególnie gdy ten już nieco się naciągnie.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Bardzo często głowica ma niewielkie odchyłki mieszczące się w granicach normy i na dobrą sprawę nie wymaga planowania, ale "majstry" zazwyczaj robią to czy potrzeba czy też nie
gufner

Post autor: gufner »

Dokładnie, pewnie i tak było teraz. Ale co tam, mały szlif nie zepsuje przecie autka skoro kolo sie na tym zna i te francuzy dłubie ciągle więc to nie pierwszy szlif w jego życiu :) Tak czy siak za całą operacje szarpnął 200zł.
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

to za grosze to zrobił bo u nas ok. tysiaka regeneracja głowicy
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Tysiąc złotych? To chyba z wymianą wszystkich zaworów, prowadnic, gniazd itp?
jjmag

Post autor: jjmag »

za tysia to ja nową kupię wiec po co regenerować , kumpel woził ze swojej laguny też 1,8 głowicę do zrobienia na szczelność uszczelniacze gniazda docieranie i tak dalej 350zł za regenerację
gufner

Post autor: gufner »

No proszę to nawet tanio mnie policzył. Więc tym bardziej było warto. Dziś po tygodniu stania odpaliła od jednego cyk kluczykiem. Miodek :)
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

U nas w Krakowie też tanio za takie usługi ;)

Obrazek

Firma warta polecenia :okok:
ODPOWIEDZ