Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Regulacja Solex'a 32BIS

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Dysze są na swoim miejscu, każda ma inny gwint i nie da się inaczej ich wkręcić. Spróbuje wciągnąć powietrze i zobaczymy co będzie. Jeśli chodzi o komorę pływakową to jest nowy zawór, wszystko spasowane, nie przelewa się z komory pływakowej.

[ Dodano: 28 Listopad 2010, 20:53 ]
A i silnik na ciepłym regulowałem.

[ Dodano: 29 Listopad 2010, 08:04 ]
Poczytałem, między innymi ten temat viewtopic.php?t=5766&postdays=0&postord ... a&start=15 wychodzi na to że mam uszkodzony moduł zapłonowy, ale jeszcze raz go sprawdzę.
Czy ze zdjęć które dałem na forum możecie mi potwierdzić że na bank mam podciśnieniową regulacje zapłonu? A nie platynki.

[ Dodano: 29 Listopad 2010, 08:26 ]
Przestudiowałem dokładnie serwisówkę solexa, wynika z niej, że element który miałem wciśnięty z zewnątrz w jedną z rurek, powinien być w środku. Wygląda to jak zaworek, a konkretnie, jest to wytoczony taki czop w którym na sprężynce chodzi kuleczka metalowa, całość ma kolor srebrny, nie dam rady tego wywlec bez uszkodzenia, więc jeśli ktoś ma tą część, proszę o pomoc!

[ Dodano: 29 Listopad 2010, 08:36 ]
I jeszcze jedno, czy pod membranę przyśpieszacza, wchodzi jakaś sprężynka?

[ Dodano: 29 Listopad 2010, 09:45 ]
Z tego co się zorientowałem część której mi brakuje, podobno pasuje od favoritki...

[ Dodano: 29 Listopad 2010, 14:51 ]
Potrzebny mi zawór pompki przyśpieszacza. Od Favority nie pasuje jak na razie.
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

wilku pisze:Czy ze zdjęć które dałem na forum możecie mi potwierdzić że na bank mam podciśnieniową regulacje zapłonu? A nie platynki.
Na 100% masz moduł z podciśnieniem i rozdzielacz zapłonu a nie platynki :P

[ Dodano: 30 Listopad 2010, 14:22 ]
Potrzebny mi zawór pompki przyśpieszacza
Możesz fotkę zapodać ??
Mam 3 solex'y rozebrane, może coś znajdę.
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Chodzi o zaworek mieszczący się w środkowym otworze. na rysunku pokazałem przybliżony kształt i wymiary Obrazek Obrazek
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Ponawiam prośbę o pomoc.
Jeśli ktoś ma taką część, albo gaźnik niech da znać.
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

chyba kumpel ma taki gaźnik w garażu ale też bez tabliczki więc żeby porównać to wklej więcej fotek
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Byłem z gaźnikiem u gaźnikowca by dobrać ten pitolony zawór. Okazało się że korpus jest uszkodzony, tzn podstawa, bo śruba od składu mieszanki ułamała sie i utknęła w podstawie, nie da rady tego rozwiercić, coś tam jeszcze było spieprzone... yhh. Więc szukam całego gaźnika. nie musi mieć membranek, dysz i takich tam, musi mieć tylko tą śrubkę od składu. Pozdrawiam!!

A zdjęcia http://www.gaznik.pl/gazniki_solex-zdjecia.html na samym dole solex 32 bis.
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

to bydzie to. Kumpel miał go w r9 1.4 . jak chcesz to mogę go popytać co i za ile.
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Pytaj za ile, niech zrobi fotki i podeśle!!
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

popytam, ale coś konkretnego będe wiedział dopiero po wekendzie.
wilku
Posty: 135
Rejestracja: 13 listopada 2010, 20:05
Lokalizacja: £ód¼

Post autor: wilku »

Ok, czekam na info i fotki.
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

pisałem na meila do kumpla-cena: 99pln (nie wiem czy to dużo czy mało ale u nas na szrocie za byle gaźnik krzyczą 150pln). Decyzje pozostawiam Tobie, zdjęcia będe miał po niedzieli. Do ostatnich dni życia jego r9 gaźnik działał be zarzutu. Odpisz czy cena Ci odpowiada bo jak nie to nie będę sobie dupy zawracał ze zdjęciami. Kumpel siedzi w niemczech i ja mam dostęp do niego do garażu ale muszę jechać 10km.
ODPOWIEDZ