Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Tylne hamulce tarczowe
Moderator: Moderatorzy
No mały problem, też pasowałem z clio i peugeota może jak będę miał więcej czasu dam znać co wyskrobię. jak na razie podciągnąłem dotarte już nowe okładziny
przy okazji ręczny.
16.12.07
Niestety pół miesiąca mordowania i lipa, odechciało się kombinować. Zostałem przy tradycyjnych bębnowych, muszę regulować raz na miesiąc - korektor luzu padł, ale po regulacji spokojnie można zawinąć się na asfalcie.

16.12.07
Niestety pół miesiąca mordowania i lipa, odechciało się kombinować. Zostałem przy tradycyjnych bębnowych, muszę regulować raz na miesiąc - korektor luzu padł, ale po regulacji spokojnie można zawinąć się na asfalcie.
Odgrzebię nieco ten temat.
Czy byłby ktoś na tyle miły i sprawdził jakie są odpowietrzniki w zaciskach tylnych ?
Niestety wszystkie zaciski jakie posiadam maja ułamane odpowietrzniki i nie mam jak porównać. Tak, wiem że można odpowietrzyć na wężykach i tak robię, ale cierpi moje poczucie perfekcjonizmu
Tu jest strona gdzie mają sporo odpowietrzników - powiedzcie które kupić http://www.przewodyhamulcowe.sklepna5.pl/kat/2/odpowietrzniki.html
Czy byłby ktoś na tyle miły i sprawdził jakie są odpowietrzniki w zaciskach tylnych ?
Niestety wszystkie zaciski jakie posiadam maja ułamane odpowietrzniki i nie mam jak porównać. Tak, wiem że można odpowietrzyć na wężykach i tak robię, ale cierpi moje poczucie perfekcjonizmu

Tu jest strona gdzie mają sporo odpowietrzników - powiedzcie które kupić http://www.przewodyhamulcowe.sklepna5.pl/kat/2/odpowietrzniki.html
Czy to bardzo pilne?
Jeśli nie to wieczorem mogę sprawdzić.
Mam hamulce gdzieś w worku w garażu - też miałem pourywane ale udało się reanimować i mam włożone nowe odpowietrzniki ale nie pamiętam w tej chwili jakie - to było ponad rok temu
A i jeszcze trzeba będzie odkopać garaż, niech sz... ten śnieg!
Jeśli nie to wieczorem mogę sprawdzić.
Mam hamulce gdzieś w worku w garażu - też miałem pourywane ale udało się reanimować i mam włożone nowe odpowietrzniki ale nie pamiętam w tej chwili jakie - to było ponad rok temu

A i jeszcze trzeba będzie odkopać garaż, niech sz... ten śnieg!
Tommies,
dzisiaj udało się dostać do garażu i dokonać pomiarów.
Długość gwintu odpowietrznika (od sześciokąta na klucz do końca gwintu) 10 mm.
Długość gwintu w korpusie zacisku (od powierzchni korpusu do początku stożka) 11 mm.
Mały taki jakiś ten odpowietrznik ale taki jest
A, jeszcze jedno gwint M7
dzisiaj udało się dostać do garażu i dokonać pomiarów.
Długość gwintu odpowietrznika (od sześciokąta na klucz do końca gwintu) 10 mm.
Długość gwintu w korpusie zacisku (od powierzchni korpusu do początku stożka) 11 mm.
Mały taki jakiś ten odpowietrznik ale taki jest

A, jeszcze jedno gwint M7
Czyli jeśli dobrze rozumiem byłby taki jak w przednich zaciskach ale Bendix czyli łączna wysokość 21,7 mm http://www.przewodyhamulcowe.sklepna5.pl/towar/37/odp-053-m7x1-217mm.html
Tak wygląda

Taka jest długość gwintu ≈ 10mm
A taka długość całkowita 23,5mm.

Moim zdaniem istotna jest długość gwintu, a nie długość całkowita odpowietrznika.
Jeśli część wkręcana z gwintem będzie za krótka to odpowietrznik oprze się o kołnierz części sześciokątnej i "nici" z uszczelnienia stożkiem.
Taka jest długość gwintu ≈ 10mm
A taka długość całkowita 23,5mm.
Moim zdaniem istotna jest długość gwintu, a nie długość całkowita odpowietrznika.
Jeśli część wkręcana z gwintem będzie za krótka to odpowietrznik oprze się o kołnierz części sześciokątnej i "nici" z uszczelnienia stożkiem.
