Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Licznik- zegary, co pasuje BEZ PROBLEMU
Moderator: Moderatorzy
Skoro masz kabelki przy misce, to do zrgarów napewno idą.
Po podłączeniu do miernika poziomu powinno działać, nie trzeba nic wpinać do zegarów.
A kabelki możesz sprawdzić czy to napewno te do poziomu oleju.
Na wtyczce z przodu auta, pod lampą powinny być na miejscach 2B (pomarańczowy) i 4B (brązowy).
Patrząc na wtykę od góry to będzie drugi od prawej na dole (2B) i na środku wtyki (4B).
Po podłączeniu do miernika poziomu powinno działać, nie trzeba nic wpinać do zegarów.
A kabelki możesz sprawdzić czy to napewno te do poziomu oleju.
Na wtyczce z przodu auta, pod lampą powinny być na miejscach 2B (pomarańczowy) i 4B (brązowy).
Patrząc na wtykę od góry to będzie drugi od prawej na dole (2B) i na środku wtyki (4B).
Przecież wystarczy piny we wtyczkach pozamieniać.
Bierzesz stare zegary i rozpisujesz gdzie co przychodzi na kartce i tak samo w nowych porównujesz i zamieniasz miejscami te które nie pasują robota na MAX godzinę czasu
Bierzesz stare zegary i rozpisujesz gdzie co przychodzi na kartce i tak samo w nowych porównujesz i zamieniasz miejscami te które nie pasują robota na MAX godzinę czasu
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Ja lubię takie zabawy w zeszłym roku zmieniałem całą instalacje elektryczną w małym fiacie przy -15 . jak coś to wlep te rozpiski na forum to ci jakoś pomogę i zaoszczędzisz siana na elektryka bo 100 czy 200zł piechotą nie chodzi.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Zamieszczałem schematy instalacji elektrycznej wszystkich wersji benzynowych
Wystarczy przejrzeć, znaleźć swój model, potem model z którego pochodzą zegary i po problemie.
[ Dodano: 11 Grudzień 2010, 12:33 ]
Albo zrób foty swoich zegarów (przód i tył), zegarów które chcesz zamontować .
To się pomoże
![:]](./images/smilies/yeah.png)
Wystarczy przejrzeć, znaleźć swój model, potem model z którego pochodzą zegary i po problemie.

[ Dodano: 11 Grudzień 2010, 12:33 ]
Albo zrób foty swoich zegarów (przód i tył), zegarów które chcesz zamontować .
To się pomoże

-
- Posty: 4
- Rejestracja: 3 lipca 2011, 20:50
- Lokalizacja: Czêstochowa
Zegary z R 19 do gtr 5
Wiatm.
Również planuje taką zmianę zegarów, z tego co czytałem to pasują te z r19 z pomarańczowym podświetleniem do piątki. Samemu cięzko byłoby mi to zmienić, ale może pomoglibyście mi Wy, jeśli mieszkacie gdzieś niedaleko mnie chętnie się spotkam, mieskzam niedalego Częstochowy, mogę dojechać w miarę rozsądnie niedaleką trasę, albo jest jeszcze inne wyjście: może znacie elektryka nieopodal gdzieś Częstochowy, tylko dobrego, żeby zrobił to odpowiednio a nie spierdo...
Również planuje taką zmianę zegarów, z tego co czytałem to pasują te z r19 z pomarańczowym podświetleniem do piątki. Samemu cięzko byłoby mi to zmienić, ale może pomoglibyście mi Wy, jeśli mieszkacie gdzieś niedaleko mnie chętnie się spotkam, mieskzam niedalego Częstochowy, mogę dojechać w miarę rozsądnie niedaleką trasę, albo jest jeszcze inne wyjście: może znacie elektryka nieopodal gdzieś Częstochowy, tylko dobrego, żeby zrobił to odpowiednio a nie spierdo...
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 3 lipca 2011, 20:50
- Lokalizacja: Czêstochowa
Kolego ja mam z r 19 wszystko pasuje oprocz szybki tzn pasuje ale troche odstaje a z podlaczeniem nie ma problemu wszystko pasuje.... Ja mialem org bez obrotomierza teraz mam z wystarczylo poprowadzic sygnal z modulu...Tak samo mialem z temp. Mialem tylko kontrolke ze sie zaswieci w razie przegrzania teraz mi pokazuje 

WadusFoN 789255816
WadusGG 8219825
Renault 5 1.4 gtr 88r
WadusGG 8219825
Renault 5 1.4 gtr 88r