Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Modyfikacja układu dolotowego paliwa
Moderator: Moderatorzy
mam takie sugestie
1. aparat z wyprzedzeniem zapłonu mechanicznym (prosta opcja) bedzie chodzić super od średniego zakresu obrotów do maxymalnych ale moga sie pojawiać kłopoty przy nagłym dodaniu gazu przy niskich obrotach
2.aparat podciśnieniowy tu sie zaczynają schody jak wziąć podciśnienie.Jak z jednego cylindra to będzie pulsować jak z czterech to też nie jestem pewien efektu...
3.aparat z modułem bez podciśnienia sterowany jakimś urządzeniem (sterownikiem)które zbiera sygnały z czujnika położenia wału ,sondy,czujników podciśnienia w dolocie temp silnika itd tylko tu w zasadzie zachodzi pytanie czy nie lepiej silnik na wtrysku.Dzieki tym danym zbieranym z czujników silnik bedzie lepiej chodził w zakresie niskich i średnich obrotów powyżej bez róznicy tak jak przy aparacie z mechanicznym wyprzedzeniem.
Reasumując rozwiązanie jest podobne do zastosowania podwójnych Weberów DCOE itp gdzie stosowało sie aparat jak w pkt.1 np bmw 2002 ti
[ Dodano: 29 Wrzesień 2010, 21:48 ]
http://walenda-motorsport.pl/Oferta,2.html tu masz gotowy zestaw zapłonu orientowałem sie u nich cena : 1500zł...
1. aparat z wyprzedzeniem zapłonu mechanicznym (prosta opcja) bedzie chodzić super od średniego zakresu obrotów do maxymalnych ale moga sie pojawiać kłopoty przy nagłym dodaniu gazu przy niskich obrotach
2.aparat podciśnieniowy tu sie zaczynają schody jak wziąć podciśnienie.Jak z jednego cylindra to będzie pulsować jak z czterech to też nie jestem pewien efektu...
3.aparat z modułem bez podciśnienia sterowany jakimś urządzeniem (sterownikiem)które zbiera sygnały z czujnika położenia wału ,sondy,czujników podciśnienia w dolocie temp silnika itd tylko tu w zasadzie zachodzi pytanie czy nie lepiej silnik na wtrysku.Dzieki tym danym zbieranym z czujników silnik bedzie lepiej chodził w zakresie niskich i średnich obrotów powyżej bez róznicy tak jak przy aparacie z mechanicznym wyprzedzeniem.
Reasumując rozwiązanie jest podobne do zastosowania podwójnych Weberów DCOE itp gdzie stosowało sie aparat jak w pkt.1 np bmw 2002 ti
[ Dodano: 29 Wrzesień 2010, 21:48 ]
http://walenda-motorsport.pl/Oferta,2.html tu masz gotowy zestaw zapłonu orientowałem sie u nich cena : 1500zł...