Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Rosic - Renault Safrane 2.5 20V Executive auto
Moderator: Moderatorzy
Nadszedł wolny weekend, pogoda była idealna, więc Maolat przerzucił mi sprężynki.
Fotki z pracy:





Poszło bez problemów i oporów. Auto jest wyraźnie niżej z przodu i trochę niżej z tyłu. Wygląda zacnie
Efekt idealnie taki jak zamierzony.
Auto zyskało sporo przyczepności, nie pochyla się na zakrętach i pewniej prowadzi. Co ciekawe komfort nie ucierpiał zbyt mocno. Oczywiście jest twardziej i bardziej czuć nierówności, ale mi osobiście taki rodzaj tłumienia całkiem odpowiada, a na szczęście nie osiągnąłem poziomu resorowania betonu
także jest git!
Fotki "po" zamieszczę jutro, a właściwie dziś tylko, że trochę później, bo mam ochotę strzelić sesje w jakimś ładnym miejscu. Zobaczymy jak będzie z pogodą.
Fotki z pracy:














Poszło bez problemów i oporów. Auto jest wyraźnie niżej z przodu i trochę niżej z tyłu. Wygląda zacnie

Auto zyskało sporo przyczepności, nie pochyla się na zakrętach i pewniej prowadzi. Co ciekawe komfort nie ucierpiał zbyt mocno. Oczywiście jest twardziej i bardziej czuć nierówności, ale mi osobiście taki rodzaj tłumienia całkiem odpowiada, a na szczęście nie osiągnąłem poziomu resorowania betonu

Fotki "po" zamieszczę jutro, a właściwie dziś tylko, że trochę później, bo mam ochotę strzelić sesje w jakimś ładnym miejscu. Zobaczymy jak będzie z pogodą.
Dla przypomnienia, Szafa ciągle wiernie i bezproblemowo pokonuje ze mną kolejne mile.
Wczoraj w trasie na obszarze krainy Robin Hooda, nadeszła wiekopomna chwila:
- Safrance stuknęło 150.000 mil, czyli 250.000 km. Nie zrobiło to na niej większego wrażenia i dziś jest już 150140


W sumie w czasie dokładnie 14 miesięcy posiadania auta zrobiłem nią jakieś 36.000 km i na tym za pewnie nie koniec. Świetne i niezawodne auto, bzdury mówią Ci co twierdzą inaczej!
Wczoraj w trasie na obszarze krainy Robin Hooda, nadeszła wiekopomna chwila:
- Safrance stuknęło 150.000 mil, czyli 250.000 km. Nie zrobiło to na niej większego wrażenia i dziś jest już 150140



W sumie w czasie dokładnie 14 miesięcy posiadania auta zrobiłem nią jakieś 36.000 km i na tym za pewnie nie koniec. Świetne i niezawodne auto, bzdury mówią Ci co twierdzą inaczej!