Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

solex Nie odpala!!!

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Silnik po remoncie przeprowadzonym przez poprzedniego właściciela ma przestawiony rozrząd. Musiałem przestawić przewody do swiec, żeby odpalić auto.... W ogóle chodzi jak sieczkarnia jak jest zimny...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

egonn87 pisze:Silnik po remoncie przeprowadzonym przez poprzedniego właściciela ma przestawiony rozrząd. Musiałem przestawić przewody do swiec
ciekawe :D
przestawiony rozrąd czy zapłon?
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Ale jak może być przestawiony zapłon...
carmaker

Post autor: carmaker »

egonn87 pisze:Ale jak może być przestawiony zapłon...
masz regulacje na aparacie... jakby był rozrząd przestawiony to raczej by nie odpalił nawet...aha jak strzela w gaznik i tłucze na zimnym to raczej zapłon wyprzedzony
wsmpw

Post autor: wsmpw »

według egonn87, przy przestawionym rozrządzie zamiana kabli świec pomaga i silnik odpala...
ciekawe
sprawdź rozrząd i ustaw go jak należy potem zacznij od reszty.
jjmag

Post autor: jjmag »

Wiesz ale bez obrazy u mnie panuje takie powiedzenie że gówno chłopu nie zegarek gdy go kłonica napedza tak samo jest i z tobą zmieniasz silniki gaźniki i co tam jeszcze podpadnie pod ręce wywalasz wiadro kasy a i tak uj z tego przeklinasz gaźnik a masz źle podłączone przewody wn i najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon, twierdzisz że ktoś przestawił rozrząd i to jest przyczyną :rotfl: odżałuj w końcu parę centów na mechanika który ma pojęcie o tym co robi i na dodatek wytłumaczy Ci na czym koza ogon nosi popatrzysz to i może się poduczysz. Rozkalibrowany gaźnik źle ustawiony zapłon do tego pomieszane przewody wn i dziwisz się że chodzi jak sieczkarnia :stres:
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Mechanicy mnie nie chcą widzieć... przestawione jest tam na wałku i aparat i musiałem przekładać kable wn, natomiast na zimnym słychac wyrażnie taki metaliczny stuk... który z czasem jest jakby coraz słabszy. Ja się dopiero uczę... i wiele juz tajników poznałem budowy auta... a że to jest okupione tym i tamtym... no cóż :P Mogłem zostawić 1.4 mono i dac do naprawy układ wtryskowy przede wszystkim, pewnie byłoby wszystko ok, ale z...m i tyle... Natomiast uszczelka pod głowicą założona na silikon daje mi pojęcie o mechanikach, którzy remontowali ten silnik...
jjmag

Post autor: jjmag »

jesteś pewny że głowa jest złożona na silikon, jeżeli tak to nie dziw się że coś ci napier........ w takim przypadku to może być wszystko po kolei czyli nawet walącę tłoki o głowicę pozaklejane silikonem kanały olejowe i tym podobne człowieku dawaj do kogoś z forum kto ci to ogarnie, nie wierzę że nie ma na śląsku żadnego mechanika który by to ogarnął
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Widać wyraznie czerwone..... troche w misce było silikonu :P , ogólnie to silnik chodzi juz teraz nawet nie najgorzej, do najcichszych 1.1 jakie widziałem nie należy, ale to by musiał zobaczyć dobry mechanik, który i tak powie, że albo pan jeżdzisz, albo pan cudujesz dalej.... Na taki wynalazek to nie ma mocnych... :|
wsmpw

Post autor: wsmpw »

mam silnik 1.1 do sprzedania oddam za 200 zł chodził ładnie do samego końca
ODPOWIEDZ