
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Hamulec ręczny: Standard vs. Hydro; Bębny vs. Tarcze
Moderator: Moderatorzy
Hamulec ręczny: Standard vs. Hydro; Bębny vs. Tarcze
czasem tęsknie do bębnów w tyle 

Ostatnio zmieniony 9 sierpnia 2010, 21:50 przez Maolat, łącznie zmieniany 1 raz.
coś za coś...
http://allegro.pl/item1171832845_hydrau ... rajdy.html
możesz kupić ten... ja też chce swoją turbawke na kjs zgłaszać, ale chce dla próby zrobić sam hydrołape jak na BK się doczepią będę wtedy myślał
http://allegro.pl/item1171832845_hydrau ... rajdy.html
możesz kupić ten... ja też chce swoją turbawke na kjs zgłaszać, ale chce dla próby zrobić sam hydrołape jak na BK się doczepią będę wtedy myślał

Ostatnio zmieniony 8 sierpnia 2010, 13:27 przez stadeo92, łącznie zmieniany 1 raz.
w/g załącznika J dla samochodów seryjnych gr-N
6.5.1) Hamulec ręczny:
Mechaniczny hamulec ręczny może być zastąpiony układem hydraulicznym,
homologowanym w Grupie N, ale w tym przypadku obowiązkowy jest układ
hamulcowy przekątny (układ X) lub układ oryginalny.
Dozwolona jest zmiana pozycji hamulca ręcznego hydraulicznego pod warunkiem
zachowania miejsca homologowanego w Grupie N (na tunelu centralnym...).
Tak nawiasem...w mitsu eclipse gsr 1 generacji miałem ręczny takiej budowy jak w gtt/gte i blokowało koła bez problemu przy pociągnięciu dzwigni przy 100km/h tył stawał i to na laczku 235 ,oczywiscie mechanizm był wyczyszczony i nasmarowany a tarcze i klocki w idealnym stanie te mechanizmy wycisku często sie zapiekają i nie działają zgodnie z oczekiwaniem a ogólnie tylne hamlpe często sie zaniedbuje
6.5.1) Hamulec ręczny:
Mechaniczny hamulec ręczny może być zastąpiony układem hydraulicznym,
homologowanym w Grupie N, ale w tym przypadku obowiązkowy jest układ
hamulcowy przekątny (układ X) lub układ oryginalny.
Dozwolona jest zmiana pozycji hamulca ręcznego hydraulicznego pod warunkiem
zachowania miejsca homologowanego w Grupie N (na tunelu centralnym...).
Tak nawiasem...w mitsu eclipse gsr 1 generacji miałem ręczny takiej budowy jak w gtt/gte i blokowało koła bez problemu przy pociągnięciu dzwigni przy 100km/h tył stawał i to na laczku 235 ,oczywiscie mechanizm był wyczyszczony i nasmarowany a tarcze i klocki w idealnym stanie te mechanizmy wycisku często sie zapiekają i nie działają zgodnie z oczekiwaniem a ogólnie tylne hamlpe często sie zaniedbuje
Własnie o tym pisalem. Nie ma co gdybac, poskladam to bede widzial jaki mam reczny i jak bedzie kiepski to bede kombinowal dalejMechaniczny hamulec ręczny może być zastąpiony układem hydraulicznym,
homologowanym w Grupie N, ale w tym przypadku obowiązkowy jest układ
hamulcowy przekątny (układ X) lub układ oryginalny.
