Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Hamulec ręczny: Standard vs. Hydro; Bębny vs. Tarcze

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Maolat

Hamulec ręczny: Standard vs. Hydro; Bębny vs. Tarcze

Post autor: Maolat »

czasem tęsknie do bębnów w tyle :)
Ostatnio zmieniony 9 sierpnia 2010, 21:50 przez Maolat, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Dlatego ja nawet nie myślę pozbywać się bębnów. :radocha: Całą zimę latałem po śniegu z rękawem i się skończył i trzeba podciągnąć przy swapie przodu :)
carmaker

Post autor: carmaker »

tylko tarcze ino z hydraulikiem :P
stadeo92
Posty: 343
Rejestracja: 2 lutego 2010, 19:00
Lokalizacja: wadowice

Post autor: stadeo92 »

ja wrzucam belkę z gtt i mam pompę do hydro-łapy to będzie czym tyłek zblokować :lol:
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

kurde, zaczynam sie martwic slabym rekawem na tarczach :|
stadeo92
Posty: 343
Rejestracja: 2 lutego 2010, 19:00
Lokalizacja: wadowice

Post autor: stadeo92 »

to zrób sobie hydro-łape :okok:

pompę kupisz za grosze wrzucasz trójnik ciągniesz przewody, robisz dźwignie i cieszysz się ze zblokuje ci kola chodź jak byś nie zapierdalał :]
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

boje sie pozniej o problemy przy BK na jakichs KJSach :uoee:
stadeo92
Posty: 343
Rejestracja: 2 lutego 2010, 19:00
Lokalizacja: wadowice

Post autor: stadeo92 »

coś za coś...

http://allegro.pl/item1171832845_hydrau ... rajdy.html

możesz kupić ten... ja też chce swoją turbawke na kjs zgłaszać, ale chce dla próby zrobić sam hydrołape jak na BK się doczepią będę wtedy myślał :)
Ostatnio zmieniony 8 sierpnia 2010, 13:27 przez stadeo92, łącznie zmieniany 1 raz.
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

niewazne czy łapa bedzie robiona czy kupiona gotowa, chodzi o zachowanie krzyzowego ukladu hamulcowego :P Ja montuje korektor sily hamowania i juz z tym moze byc problem na bk a co dopiero z lapa, ale zobaczymy ;)
Ostatnio zmieniony 8 sierpnia 2010, 13:27 przez qbica1988, łącznie zmieniany 1 raz.
unikorn

Post autor: unikorn »

:okok:
stadeo92
Posty: 343
Rejestracja: 2 lutego 2010, 19:00
Lokalizacja: wadowice

Post autor: stadeo92 »

ale wasq miał hydro-łape w r5 :mysli:
carmaker

Post autor: carmaker »

w/g załącznika J dla samochodów seryjnych gr-N
6.5.1) Hamulec ręczny:
Mechaniczny hamulec ręczny może być zastąpiony układem hydraulicznym,
homologowanym w Grupie N, ale w tym przypadku obowiązkowy jest układ
hamulcowy przekątny (układ X) lub układ oryginalny.
Dozwolona jest zmiana pozycji hamulca ręcznego hydraulicznego pod warunkiem
zachowania miejsca homologowanego w Grupie N (na tunelu centralnym...).
Tak nawiasem...w mitsu eclipse gsr 1 generacji miałem ręczny takiej budowy jak w gtt/gte i blokowało koła bez problemu przy pociągnięciu dzwigni przy 100km/h tył stawał i to na laczku 235 ,oczywiscie mechanizm był wyczyszczony i nasmarowany a tarcze i klocki w idealnym stanie te mechanizmy wycisku często sie zapiekają i nie działają zgodnie z oczekiwaniem a ogólnie tylne hamlpe często sie zaniedbuje
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

Mechaniczny hamulec ręczny może być zastąpiony układem hydraulicznym,
homologowanym w Grupie N, ale w tym przypadku obowiązkowy jest układ
hamulcowy przekątny (układ X) lub układ oryginalny.
Własnie o tym pisalem. Nie ma co gdybac, poskladam to bede widzial jaki mam reczny i jak bedzie kiepski to bede kombinowal dalej ;)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

do pojezdzawek trackday superoes kzk nie ma sie co przejmowac


KJS-y oraz rajdy tam juz mzoe byc problem chociaz na KJS'a istnieje myk jedziesz na stacje diagnostyczna i diagnosta potwierdzam psimem ze reczny jest oki i juz
ODPOWIEDZ