Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

podłączenie gażnika R5 GTT

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Karol

Post autor: Karol »

to jest przecież główny kłopot. wiem że sam "trójnik" nie da rady...
i pytam: moze ktoś wie, co to za urządzenie jest w r11... mój ojciec mówi, że w naszym gtt też to chyba było... tylko nie pamięta, od czego i do czego podpięte...

wie ktoś, do czego służy to co opisałem w poście wyżej??:-?
kidzio

Post autor: kidzio »

jakbyś przeczytał topic troche niżej to byś już nie musiał pytać pewnie...

tam było o podłączaniu gaźnika i takim dziwnym trójniku/czwórniku
Karol

Post autor: Karol »

czytałem.
chodzi mi NIE o trójnik. za trójnikiem (chyba) jest urządzenie elektryczne :P coś jak "przepływomierz"... i pytam DO CZEGO ONO SŁUŻY... ?? ;) przepływa przez to paliwo. i jest miejsce na wtyczkę z 3 pinami. chyba z VDO to jest.

może to reguluje ilość paliwa, dochodzącą do gaźnika?? kurde, szukałem w necie fotek żeby pokazać, o co mi chodzi, ale w r5 to chyba jest na "obudowie" Macphersona.. i jest zasłonięte..
foggi

Post autor: foggi »

ten wezyk powinien wedlug ksiazki byc wpiety
bauer

Post autor: bauer »

odkopuje
ma ktos spec CUP do gaznika jak te weze maja isc ?

ogolnie mam taki porblem ze na wolnych nie chce mi chodzic :(
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

wyczyść gaźnik.. ja tak miałem w poprzedniej gtt.. gasła na wolnych..
rozebrałem na części, wygotowałem, przedmuchałem, osuszyłem, zmontowałem i odpaliłem nowe auto!
bauer

Post autor: bauer »

weze sa ok

gaznik mam wyczyszczony z nowymi gumkami
i musi byc ssanie zaciagniete bo gasnie :(
Arti

Post autor: Arti »

sprawdzałeś dyszę wolnych obrotów?
może zatkana
bauer

Post autor: bauer »

dzis bede walczyl
:)
gufner

Post autor: gufner »

Bankowo dysza wolnych + ustawienie obrotow jałowego. Gaznikowcvowi zalelo to 26sekund, mnie teraz jakis 36 hehe :-) Dysza do czyszczenia i ustawienie obrotow, no chyba ze pomieszales cos ze skladem mieszanki.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

bauer pisze:weze sa ok

gaznik mam wyczyszczony z nowymi gumkami
i musi byc ssanie zaciagniete bo gasnie :(
jescze jedna kwestia a nie kopci ci na niebiesko ?? nie zalewa jej czasami ?
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

dajcia na uaktualnienie jakis schemacik tego podłączenia bo tekst jest dobry ale jak sie widzi coś to łatwiej .
ODPOWIEDZ