Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

podłączenie gażnika R5 GTT

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wmboss

podłączenie gażnika R5 GTT

Post autor: wmboss »

Witam.

Pomocy! Ma ktoś może schemat albo foty jak podłączyć wężyki do gażnika , modułu i reszty ???
bo mam wielkiego pająka i jest to bez sensu popodłączene
gufner

Post autor: gufner »

Schematu nie mam. Moge ci zdjecie zrobic ale wrzuce dopiero kolo 20 jakos.
kidzio

Post autor: kidzio »

napisze co ma być gdzie:

nadciśnienia - czyli z plastiku nad gaźnikiem.

prawa strona
do regulatora ciśnienia paliwa i do zegara doładowania oraz do przyspieszacza na gaźniku.

lewa strona
do akutatora do turbiny i do króćca na gaźniku z prawej strony

podciśnienie - czyli spod gaźnika - kolektor
do modułu zapłonu i do bov'a jeżeli ktoś ma
gruby do serwa od hamulca

z lewej strony zasilanie paliwa - grubszy króciec

na gaźniku jest jeszcze taki króciec z prawej strony skierowany do przodu auta - wężyk i pod auto

reszta do kosza :-P

można to fajnie zrobić w silikonowych wężykach niebieskich albo czerwonych - koszt 50 zł.

można jesszcze ciut bardziej uprościć ale nie będę motał
wmboss

Post autor: wmboss »

ok! czekam na zdięcia.
albo może jakiś rysunek ( schemat) odręczny
Jutro sobota może po tym opisie uda mi sie to odplątać
Ostatnio zmieniony 27 lipca 2007, 19:54 przez wmboss, łącznie zmieniany 1 raz.
wmboss

Post autor: wmboss »

A i jeszcze jedno, wkróćcu gażnika są dwa wyjścia, jedno ma duży przelot drugie zewnętrznie to samo ale wewnątrz jest mniejszy , od tych dwuch idą dwa wężeki do zaworu turbiny
I dzieje się tak ż jak wcisnę gaz to daje po zaworach, jak jeden węzyk odłącze to jest cacy
Czy może być tak że jedna połowa zaworu jest walnięta? Jeśli tak to czy zawór może poprawnie pracować na jednej połowie ???
kidzio

Post autor: kidzio »

PRZy sterowaniu turbiną naprawde ważny jest wężyk dochodzący do akutatora od przodu.
foggi

Post autor: foggi »

zrobie ci skan wieczorem albo jutro.
wmboss

Post autor: wmboss »

Już poradziłem sobie z wężykami.

Pozostał tylko jeden króciec w gażniku :?:

ZA POMOC WIELKIE DZIęKI :!: :!: :!:
Arti

Post autor: Arti »

który?
zrób fotę lub opisz
wmboss

Post autor: wmboss »

zostało to ustrojstwo
Arti

Post autor: Arti »

załóż kawałek wężyka i daj w dół pod samochód
tak po prostu ;-)
wmboss

Post autor: wmboss »

Ale on nie jest martwy.
Przy odłączonym jak gwałtownie dam gazu to jest taki moment zawachania,
jak go podlacze do podcisnienia reakcja jest super ale wolne obroty takie niespokojne.
Gdzie fabryka to podłączała :?:
Arti

Post autor: Arti »

wg mnie pod auto
przeczytaj Kidzia opis dokładnie
albo go na pw zaczep
ale wydaje mi się że tak to ma być, tzn pod auto
Karol

Post autor: Karol »

a ja mam pytanie troszkę związane z gaźnikiem z GTT :-P

chodzi o renault 11, może ktoś wie.
mianowicie:
jak idzie wąż z pompy elektrycznej paliwa, to dochodzi on do tego trójnika, który nadmiar paliwa cofa do baku, a następnie jest jakieś urządzenie elektroniczne, przez które przechodzi paliwo, zanim do gaźnika trafi. jest tam chyba trzy pinowa wtyczka. wie ktoś może, do czego służy to coś?? i od czego kable są tam przypięte??


[ kombinuje jak do zwykłego zenitha 32 if2 podłączyć elektryczna pompę, i być może to jest kluczowe w moim problemie :-P

z góry dzięki za pomoc. ]
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a pomyslales ze mozesz miec klopot z za wysokim cisnieniem paliwa?? tak tylko pytam...
ODPOWIEDZ