Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Rozrusznik
Moderator: Moderatorzy
Rozrusznik
Rozrusznik po schłodzeniu rano robi tyk , tyk, tyk, przygasają przy tym kontrolki po czym zaskoczy i zapali silnik jak już odpali i samochód nie ma tego efektu.
Przeczyściłem podłączenie kabla do rozrusznika ale to nie to, obawiam się że tulejki i szczotki na rozruszniku i niestety jest konieczne jego wyjęcie.
Mam pytanie jak w 5 wyjmuje się rozrusznik ?
Zrobiłem rozpoznanie i widzę że raczej od góry od dołu dojście beznadziejne można odkręcić kable zasilające i tyle brak dostępu do śrub mocujących rozrusznik
Ma ktoś z was mini instrukcje wyjęcia rozrusznika z 5?
Silnik to c1e 760. Czy dostęp jest na tyle jest beznadziejny że lepiej jechać do elektryka
i niech on się gimnastykuje.
Przemek
Przeczyściłem podłączenie kabla do rozrusznika ale to nie to, obawiam się że tulejki i szczotki na rozruszniku i niestety jest konieczne jego wyjęcie.
Mam pytanie jak w 5 wyjmuje się rozrusznik ?
Zrobiłem rozpoznanie i widzę że raczej od góry od dołu dojście beznadziejne można odkręcić kable zasilające i tyle brak dostępu do śrub mocujących rozrusznik
Ma ktoś z was mini instrukcje wyjęcia rozrusznika z 5?
Silnik to c1e 760. Czy dostęp jest na tyle jest beznadziejny że lepiej jechać do elektryka
i niech on się gimnastykuje.
Przemek
za gimnastykowanie sobie za zwyczaj doliczaja... a jak jemu osobiscie zawieziesz to nie zgoli tyle za robote jak kijowy dostep... wymieni szczotki wstawi jak mowisz nowe tulejki i zaplacisz grosze... wiem bo nie jeden raz rozrusznik zawozilem do roboty... i zawsze za wymontowanie sobie duzo licza...przemeq pisze:Czy dostęp jest na tyle jest beznadziejny że lepiej jechać do elektryka
Rozrusznik da się i od góry i od dołu. Śruby od góry bankowo zaś instalację wygodniej od dołu i moim zdaniem wyciągnąć też od dołu jak ma się kanał.
Nic trudnego w tej operacji nie widzę, tym bardziej że 3 tyg. temu sam ją robiłem.
Przy montażu nowego/po naprawie oczyść dokładnie miejsce mocowania, często brud przy tulejce centrującej powoduje ze nie można go dociągnąć.
A rozruszników do R5 jest pełno na Allegro - i nowe i regenerowane. Osobiście polecam ten mniejszy - duuzo ładniej kręci no i sam dźwięk taki normalny nowoczesny
te beczkowe kręcą jak zdezelowana Nysa
i mam wrażenie że zaraz nie odpali i trzeba będzie korbą odpalać 
Nic trudnego w tej operacji nie widzę, tym bardziej że 3 tyg. temu sam ją robiłem.
Przy montażu nowego/po naprawie oczyść dokładnie miejsce mocowania, często brud przy tulejce centrującej powoduje ze nie można go dociągnąć.
A rozruszników do R5 jest pełno na Allegro - i nowe i regenerowane. Osobiście polecam ten mniejszy - duuzo ładniej kręci no i sam dźwięk taki normalny nowoczesny



Rozrusznik
Decyzja wyjmę sam . Pytanie ile jest śrub mocujących ?
Patrząc widzę 2 od góry czyli jest jedna od dołu czy wszystkie są możliwe do odkręcenia od góry. Domyślam sie że wszystkie śruby 13 Dzięki za odpowiedź
Przemek
Patrząc widzę 2 od góry czyli jest jedna od dołu czy wszystkie są możliwe do odkręcenia od góry. Domyślam sie że wszystkie śruby 13 Dzięki za odpowiedź
Przemek