Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Sportowe zawieszenie
Moderator: Moderatorzy
Sportowe zawieszenie
Witam wszystkich.
Przygotowuję spoją 5 do udziału w rajdach i staram się znaleźć dobre i tanie zawieszenie o sportowej charakterystyce.
Np. Bilstein B6 - ale to chyba będzie ostateczność bo cena troszkę zraża a do tego trzeba jeszcze sprężyny.
Firma MTS Technik posiada tylko sprężyny a komplety są dość dobre jak na ich cenę od 700-800zł.
Albo firmy Apex za 1450pln
I tu pytanie do was może ktoś już ma dobre tanie zawiecho i da cynk gdzie je dostać lub z jakiego auta pasuje.
Przygotowuję spoją 5 do udziału w rajdach i staram się znaleźć dobre i tanie zawieszenie o sportowej charakterystyce.
Np. Bilstein B6 - ale to chyba będzie ostateczność bo cena troszkę zraża a do tego trzeba jeszcze sprężyny.
Firma MTS Technik posiada tylko sprężyny a komplety są dość dobre jak na ich cenę od 700-800zł.
Albo firmy Apex za 1450pln
I tu pytanie do was może ktoś już ma dobre tanie zawiecho i da cynk gdzie je dostać lub z jakiego auta pasuje.
wiesz bez obrazy ale życie nauczyło mnie jednego jak chcesz mieć coś dobrego i żeby było dobrze to niestety nie bedzie tanio albo inwestujesz w zawias który będzie trzymał się gleby i spełniał swoje zadanie albo odbij z tym w zielsko i nie zawracaj sobie gitary za blinsteina albo koni trzeba zapłacić koniec i kropka pogadaj z mario ile kosztuje dobry zawias jezeli masz na tym polatać i licz sie z tym że amorki to jest dopiero początek wydatków
Nie wątpię bo zgodzę się z Tobą w 100% ale ja nie mowie o rajdach typu WRC tylko o KJS. Po za tym finanse też grają pewną rolę i wyznaczają zakres poszukiwań. Gdybym miał luźne 2-3tys zł na pewno kupił bym gwint z koni i był by spokój ale tak nie jest dlatego szukam kogoś kto może założył tańsze zawiecho a jednak wystarcza ono dla amatorów na początek.
PS. prosił bym również o informację kto jakie mam i jak się spisuje owo zawieszenie bo zaciekawiło mnie to APEX.
PS. prosił bym również o informację kto jakie mam i jak się spisuje owo zawieszenie bo zaciekawiło mnie to APEX.
to odkładaj kasę i nabieraj doświadczenia na seryjnym zawiasie...
nowy zestaw koni sport ze sprężynami to około 2000, więc tragedii nie ma...
a wiesz co masz...
jak chcesz tanio i dobrze to się nie da i każde tanie zawieszenie to "zawieszenie" i koniec.
ewentualnie zawieszenie z GTT/GTE - nowy kpl jakiejś w miarę normalnej firmy to około 1000zł... to na pewno lepsze rozwiązanie niż chińskie gwintowane zawieszenie sportowe z allegro
nowy zestaw koni sport ze sprężynami to około 2000, więc tragedii nie ma...
a wiesz co masz...
jak chcesz tanio i dobrze to się nie da i każde tanie zawieszenie to "zawieszenie" i koniec.
ewentualnie zawieszenie z GTT/GTE - nowy kpl jakiejś w miarę normalnej firmy to około 1000zł... to na pewno lepsze rozwiązanie niż chińskie gwintowane zawieszenie sportowe z allegro

wsmpw:
żeby PRZEDE WSZYSTKIM jeździło to do twardszej sprężyny - twardszy amor - ale twardszy, a nie po prostu gazowy... gazówki są tylko z pozoru "twardsze", ale tu chodzi o siłę tłumienia, która zależy od przeznaczenia i wykonania amortyzatora a nie tego czy jest gazowy czy nie... gazowy amor cywilny jest lepszy od olejaka, ale nie nadaje się do twardych obniżanych sprężyn tak samo jak zwykły olejak... prowadzenie może być lepsze - ale wyłącznie na gładkim asfalcie przy płynnej jeździe... jak się skręca ostro, hamuje, są nierówności - to sorry - ale taki zestaw jest gorszy jak seria... amor ma decydowac o pracy zawieszenia, a nie sprężyna...
żeby PRZEDE WSZYSTKIM jeździło to do twardszej sprężyny - twardszy amor - ale twardszy, a nie po prostu gazowy... gazówki są tylko z pozoru "twardsze", ale tu chodzi o siłę tłumienia, która zależy od przeznaczenia i wykonania amortyzatora a nie tego czy jest gazowy czy nie... gazowy amor cywilny jest lepszy od olejaka, ale nie nadaje się do twardych obniżanych sprężyn tak samo jak zwykły olejak... prowadzenie może być lepsze - ale wyłącznie na gładkim asfalcie przy płynnej jeździe... jak się skręca ostro, hamuje, są nierówności - to sorry - ale taki zestaw jest gorszy jak seria... amor ma decydowac o pracy zawieszenia, a nie sprężyna...
Seryjne olejowe, albo olejowo-gazowe amorki można oddać też do zakładu który zajmuje się regeneracją i zmienić ich parametry. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale przykładowo w Poznaniu są przynajmniej dwa warsztaty w których ludzi robią amorki do KJS. To oczywiście jest budżetowe rozwiązanie, ale o takie chyba chodziło.
Bilstein B6 był do Clio I więc na tył chyba psują (pasują w końcu, czy nie?).
Bilstein B6 był do Clio I więc na tył chyba psują (pasują w końcu, czy nie?).
Kantorski Marek Warsztat Mechaniki Pojazdowej Regeneracja Amortyzatorów
Poznań, Rzepińska 13
Tel.: 61 868 99 40
amortyzatory.kantorski@wp.pl
cena w zeszłym roku zdaje się zaczynała się od 100 zł za sztukę, zależy ponoć od stanu amortyzatora i przeróbek
Regeneracja Amortyzatorów i Naprawa Tylnych Zawieszeń do Samochodów Marki Francuskiej. Tomasz Barański
Fabianowo 22
Telefon: (61) 830-42-30
cen nie znam, parę lat temu było chyba 80 zł/szt
Osobiście nie korzystałem z usług żadnego z nich, bo nie miałem takiej potrzeby. Kilku znajomych stanowczo poleca inż. Kantorskiego.
Poznań, Rzepińska 13
Tel.: 61 868 99 40
amortyzatory.kantorski@wp.pl
cena w zeszłym roku zdaje się zaczynała się od 100 zł za sztukę, zależy ponoć od stanu amortyzatora i przeróbek
Regeneracja Amortyzatorów i Naprawa Tylnych Zawieszeń do Samochodów Marki Francuskiej. Tomasz Barański
Fabianowo 22
Telefon: (61) 830-42-30
cen nie znam, parę lat temu było chyba 80 zł/szt
Osobiście nie korzystałem z usług żadnego z nich, bo nie miałem takiej potrzeby. Kilku znajomych stanowczo poleca inż. Kantorskiego.