Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Wybór klocków do r5

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

jakobs18

Wybór klocków do r5

Post autor: jakobs18 »

Witam co polecacie jakie klocki do piąteczki


klocki TRW-Lucas, cena 65 PLN/kpl. â�� z czujnikiem zużycia



ATE 118 PLN/kpl

Bosch 82 PLN/kpl

Jurid 89 PLN/kpl

Pagid 112 PLN/kpl

Włoskie LPR 53 PLN/kpl


Czy moze cos innego teraz mam klocki Ferodo FSL 440 a tarcze girling wczesniej miałem klocki gilring to polecały szybko.
vino1986

Post autor: vino1986 »

kup Juridy moim zdaniem marka jest naprawde dobra... ja mam w dostawczym trzepe kilometry i naprawde daja sobie rade... duzej tylko sie na Textarach jezdzi ale i cena prawie 70zl w moim przypadku wieksza :]
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

lucas moze byc


a nie maja tam u ciebie valeo ??
jakobs18

Post autor: jakobs18 »

to z neta mam te ceny a w sklepie moze i maja nie wiem popytam o valeo. ogolnie mam te tarcze cienkie 8mm i to jest chujnia bo silnik mam 1,4 buda od 1.1 i moze dlatego tak leca.
jjmag

Post autor: jjmag »

a czym według ciebie rózni sie buda 1,1 a 1,4 co ty nowa historie motoryzacji tworzysz :uoee: nawet blok silnika jest taki sam
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

numer klockow do cienkich tarcz
598080 valeo
fdb881 ferodo
20634 textar
jakobs18

Post autor: jakobs18 »

buda niczym ale tu jest mowa o hamulcach
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jakobs18 pisze:buda niczym ale tu jest mowa o hamulcach
są takie same moze masz kijowe klocki poprostu i tyle ewentualnie nie cofajace sie zaciski
jakobs18

Post autor: jakobs18 »

mam tarcze 8 mm nie ma ich co porównywać ze sprawnoscią tych co maja 12 mm takie jest moje zdanie jak sie myle niech mnie ktos naprowadzi;d
jjmag

Post autor: jjmag »

najpierw to zacznij sprawdzac szczęki i samoregulatory w nich czy pracuja prawidłowo i odbijają tak jak powinny cylinderek czy gumka na nim jest cała i nie jest skorodowany a dopiero potem patrz tarcze ja na żyletkach praktycznie stawałem dęba
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

kup tarcze i klocki bo te tarcze jak żyletki są i hamowanie się poprawi i to znacznie . samoregulatory można sprawdzić zaciągając ręczny na 2 lub 3 ząbki tak aby tylne koła nie hamowały wsiadasz w autko jedziesz i hamujesz jak się poprawi to jest tył do roboty jest.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
jjmag

Post autor: jjmag »

djmonkey pisze:. samoregulatory można sprawdzić zaciągając ręczny na 2 lub 3 ząbki tak aby tylne koła nie hamowały
a samoregulatory w zaciskach czyli inaczej prowadnice zacisków nie myl przodu z tyłem a po drugie u mnie na 3 ząbku ręczny juz trzyma i prawidłowo nie powinien brać puźniej niz na 5 jeżdząc na biołoruś tak nas wyszkolili że jezeli do 5 ząbka nie brał reczny to miałes cofke i nie przejechałeś przez granicę ;P
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Właśnie jak podciągniesz szczęki ręcznym (zmniejszy się szczelina między okładzinami a bębnem) to przód się poprawi bo z tyłu cylinderki nie odbiją tylko będą zaraz przy szczękach mniej płynu hamulcowego pójdzie na tył a więcej na przód . Wiem jak miałem u siebie i jak mi diagnosta pokazywał jak byłem sprawdzać heble bo coś z przodu słabo hamowało. po 2 nie zamierzam się z nikim kłócić czy wymądrzać :P
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
jjmag

Post autor: jjmag »

to co mam jeździć z palącą się kontrolka od ręcznego nie wybaczcie ale to jakaś paranoja podchodzisz do tego całkowicie od dupniej strony jeżeli mu wydziera klocki notorycznie z przodu to sprawdzasz tył czy szukasz przyczyny z przodu, powiedz dla diagnosty żeby w ten sposób sprawdził w mesiu gdzie ręczny a szczęki z tyłu to 2 oddzielne układy :wysmiewacz:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Sprawdzał bym przód ale sprawa przeszła do samoregulatorów więc sugerowałem się tyłem :] :P
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ