Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

swap Renault 4 <= alpine turbo - pytanie o dawcę z netu

Wrzucamy tutaj auta znalezione w sieci, multimedia, ogloszenia, aukcje itp...

Moderator: Moderatorzy

arfor

swap Renault 4 <= alpine turbo - pytanie o dawcę z netu

Post autor: arfor »

Witam,
planuję swap'a r5 turbo --> do r4.
Zapoznał się ktoś może z tematem tego egzemplarza?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9858165

wisi już ok pół roku na allegro..

jest o czym myśleć czy może:

http://www.teszvesz.hu/item910457430_re ... turbo.html
i mieć nadzieję, że się nie nie wp....olę

posdrawiam
Maciek
Ostatnio zmieniony 10 lutego 2010, 10:45 przez arfor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

ten z otomoto gnije juz w ogloszeniach ponad pol roku ktos ogladal ta fure i juz stoi nie jezdzona kolejne pare miechow cudow bym sie nie spodziewal

a cena tez sie wydaje dosc spora
arfor

Post autor: arfor »

To ile można zaoferować za to auto z otomoto?
Koledzy siedzą w temacie więc może podpowiedzą ile jest realnie warte
Oczywiście kupiłbym tylko i wyłącznie z przeznaczeniem na części..
jjmag

Post autor: jjmag »

realnie to Ci powiem tak auto jest warte według mnie tej ceny bo bądź co bądź mało ich zostało ale jak nie masz na początek powyżej 10 koła żeby zacząć tak jak się należy to nie rusz jej a podejrzewam że i 10 będzie mało z tego co wiem podłoga jest zgnita i w uj roboty przy niej i silnik uszkodzony, zaczep ja tylko to wylezie wszystko a żeby ja uratować niestety nie ma miejsca na półśrodki połowa części jest niedostępna 1/4 ciężko dostępna a resztę musisz dorzeźbić
arfor

Post autor: arfor »

Tak jak pisałem ja potrzebuje elementy do swapa czyli przede wszystkim kompletny silnik z osprzętem - wiesz może co z nim nie tak? Sprzedawca mówił coś o sprzęgle nie o silniku, ale i tak liczę się z remontem kapitalnym, hamulce też by się przydało zmodyfikować :) no i pierdoły głównie estetyczne jak felgi czy kiera tez można zaadoprować.
O ratowaniu tego egzemplarza to nie ma mowy. Szybciej na Węgry bym się wybrał po białą babcię.
jjmag

Post autor: jjmag »

silnik z tego co ogladał ją znajomy nie chodzi jak powinien i chyba turbina jest walnięta
arfor

Post autor: arfor »

To będę musiał w jakiś weekend wybrać się na wycieczkę i ocenić. Regeneracja turbo + remont kapitalny silnika to już pewne koszta ale tak czy tak trzeba się z tym liczyć w wiekowych autach.
Czy mogą być problemy z dostępnością elementów potrzebnych do remontu silnika?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

jak najbardziej problemy beda o czym juz Ci mowilem jak u mnie w sklepie byles :P
arfor

Post autor: arfor »

Ten świat mały :)
A tak przy okazji przegrzebując allegro znalazłem chyba dobre ceny części.
Może ktoś coś potrzebuje

http://allegro.pl/search.php?us_id=5606 ... nault&fb=1
jjmag

Post autor: jjmag »

jezeli ta pompa wody z pierwszej strony jest do 5 według ich zdjęć i to do silników 1,1-1,4 to niech barany najpierw uzupełnia sobie wiadomości bo nigdy w 5 seryjnie nie była napedzana paskiem wielorowkowym a napewno nie w 1,1 i z tego co się orientuję występowały tylko w 19 przy 1,4 ze wspomaganiem, chyba że sie mylę w co watpie
vino1986

Post autor: vino1986 »

arfor pisze:Czy mogą być problemy z dostępnością elementów potrzebnych do remontu silnika?
ja remontowalem prawie kapitalnie silnik... dostalem wszystkie zawory prowadnice uszczelniacze zaworowe sprezyny uszczelki panewki korbowe i do walu pierscienie tez nowe... nie bylo wiekszego problemu... koszta remontu kolo 1500zl musisz liczyc... plus dodatkowo turbina bo ja u siebie nie robilem...
ODPOWIEDZ