Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
swap Renault 4 <= alpine turbo - pytanie o dawcę z netu
Moderator: Moderatorzy
swap Renault 4 <= alpine turbo - pytanie o dawcę z netu
Witam,
planuję swap'a r5 turbo --> do r4.
Zapoznał się ktoś może z tematem tego egzemplarza?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9858165
wisi już ok pół roku na allegro..
jest o czym myśleć czy może:
http://www.teszvesz.hu/item910457430_re ... turbo.html
i mieć nadzieję, że się nie nie wp....olę
posdrawiam
Maciek
planuję swap'a r5 turbo --> do r4.
Zapoznał się ktoś może z tematem tego egzemplarza?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9858165
wisi już ok pół roku na allegro..
jest o czym myśleć czy może:
http://www.teszvesz.hu/item910457430_re ... turbo.html
i mieć nadzieję, że się nie nie wp....olę
posdrawiam
Maciek
Ostatnio zmieniony 10 lutego 2010, 10:45 przez arfor, łącznie zmieniany 1 raz.
realnie to Ci powiem tak auto jest warte według mnie tej ceny bo bądź co bądź mało ich zostało ale jak nie masz na początek powyżej 10 koła żeby zacząć tak jak się należy to nie rusz jej a podejrzewam że i 10 będzie mało z tego co wiem podłoga jest zgnita i w uj roboty przy niej i silnik uszkodzony, zaczep ja tylko to wylezie wszystko a żeby ja uratować niestety nie ma miejsca na półśrodki połowa części jest niedostępna 1/4 ciężko dostępna a resztę musisz dorzeźbić
Tak jak pisałem ja potrzebuje elementy do swapa czyli przede wszystkim kompletny silnik z osprzętem - wiesz może co z nim nie tak? Sprzedawca mówił coś o sprzęgle nie o silniku, ale i tak liczę się z remontem kapitalnym, hamulce też by się przydało zmodyfikować
no i pierdoły głównie estetyczne jak felgi czy kiera tez można zaadoprować.
O ratowaniu tego egzemplarza to nie ma mowy. Szybciej na Węgry bym się wybrał po białą babcię.

O ratowaniu tego egzemplarza to nie ma mowy. Szybciej na Węgry bym się wybrał po białą babcię.
Ten świat mały 
A tak przy okazji przegrzebując allegro znalazłem chyba dobre ceny części.
Może ktoś coś potrzebuje
http://allegro.pl/search.php?us_id=5606 ... nault&fb=1

A tak przy okazji przegrzebując allegro znalazłem chyba dobre ceny części.
Może ktoś coś potrzebuje
http://allegro.pl/search.php?us_id=5606 ... nault&fb=1
jezeli ta pompa wody z pierwszej strony jest do 5 według ich zdjęć i to do silników 1,1-1,4 to niech barany najpierw uzupełnia sobie wiadomości bo nigdy w 5 seryjnie nie była napedzana paskiem wielorowkowym a napewno nie w 1,1 i z tego co się orientuję występowały tylko w 19 przy 1,4 ze wspomaganiem, chyba że sie mylę w co watpie
ja remontowalem prawie kapitalnie silnik... dostalem wszystkie zawory prowadnice uszczelniacze zaworowe sprezyny uszczelki panewki korbowe i do walu pierscienie tez nowe... nie bylo wiekszego problemu... koszta remontu kolo 1500zl musisz liczyc... plus dodatkowo turbina bo ja u siebie nie robilem...arfor pisze:Czy mogą być problemy z dostępnością elementów potrzebnych do remontu silnika?