Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Preblem - tylne tarczami GTT/GTE
Moderator: Moderatorzy
vino1986 pisze:a ja nie odbijajacy dobrze tloczek albo prowadnice klocka...
Czy to przypadkiem nie są przyczyny przegrzania?....Kabar pisze:Albo zardzewiała linka hamulca ręcznego...
Najczęściej jednak przyczyną jest zabrudzenie układu hamulca ręcznego, więc to pomiędzy linką ręcznego a tłoczkiem. Zabawa jest gruba

Jednak to nie musi być kwestia przegrzania, więc najpierw ustalmy co się stało, potem co należy rozebrać/wymienić/kupić.
Oczywiście, ale przegrzanie jest skutkiem a nie przyczyną.żuwik pisze:vino1986 pisze:a ja nie odbijajacy dobrze tloczek albo prowadnice klocka...Czy to przypadkiem nie są przyczyny przegrzania?....Kabar pisze:Albo zardzewiała linka hamulca ręcznego...
Najczęściej jednak przyczyną jest zabrudzenie układu hamulca ręcznego, więc to pomiędzy linką ręcznego a tłoczkiem. Zabawa jest grubaSkutek zazwyczaj czasowy.
Jednak to nie musi być kwestia przegrzania, więc najpierw ustalmy co się stało, potem co należy rozebrać/wymienić/kupić.
Wydaje mi się że bardziej trzeba szukać przyczyny przegrzania tarczy, bo że pękła od przegrzania jest dla mnie oczywiste, a przy okazji zaawansowana korozja także się przyczyniła.
Ten mechanizm od ręcznego rzeczywiście jest dość upierdliwy, sprężynki talerzykowe, ta śmieszna dźwigienka i sprężynka...
EBC-ok. U mnie był ten sam problem-pękające tarcze-okazało się że winny był zacisk a dokładnie jeden trzpień prowadzący, był poprostu minimalnie wykrzywiony ale na tyle że blokował zacisk, drugi trzpień był sprawny i działał poprawnie, efekt był taki że zacisk podczas hamowania nie ustawiał się w lini z tarczą i wykrzywiał ją. Zacisk ze szrotu za 30 zeta rozwiązał problem.Maolat pisze:Qrcze nie wiem jaka to firma .powiem tyle ze pewnego razu bylo tak że rosic po jezdzie dotkna lewa raecze i byla ciepla a od prawej sie oparzyl , wiec na pierwszy strzał idzie kompletny zacisk, juz zamowilem jutro bedzie ale kiedy wymienie to nie wiem bo malo mam czasu .