Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Preblem - tylne tarczami GTT/GTE

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

żuwik

Post autor: żuwik »

Zdjęcia to potwierdzą raczej... Na pierwszy strzał obstawiałbym przegrzanie.
vino1986

Post autor: vino1986 »

a ja nie odbijajacy dobrze tloczek albo prowadnice klocka... to spowodowalo przegrzanie tarczy i jej pekanie... co napisalem na poczatku...
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Albo zardzewiała linka hamulca ręcznego...
jjmag

Post autor: jjmag »

wyjmij na początek z zacisków prowadniczki sprawdź czy luźno chodzą za komplet prowadników zapłacisz 50 zeta za nowy zacisk dużo więcej
żuwik

Post autor: żuwik »

vino1986 pisze:a ja nie odbijajacy dobrze tloczek albo prowadnice klocka...
Kabar pisze:Albo zardzewiała linka hamulca ręcznego...
Czy to przypadkiem nie są przyczyny przegrzania?....

Najczęściej jednak przyczyną jest zabrudzenie układu hamulca ręcznego, więc to pomiędzy linką ręcznego a tłoczkiem. Zabawa jest gruba :) Skutek zazwyczaj czasowy.

Jednak to nie musi być kwestia przegrzania, więc najpierw ustalmy co się stało, potem co należy rozebrać/wymienić/kupić.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

żuwik pisze:
vino1986 pisze:a ja nie odbijajacy dobrze tloczek albo prowadnice klocka...
Kabar pisze:Albo zardzewiała linka hamulca ręcznego...
Czy to przypadkiem nie są przyczyny przegrzania?....

Najczęściej jednak przyczyną jest zabrudzenie układu hamulca ręcznego, więc to pomiędzy linką ręcznego a tłoczkiem. Zabawa jest gruba :) Skutek zazwyczaj czasowy.

Jednak to nie musi być kwestia przegrzania, więc najpierw ustalmy co się stało, potem co należy rozebrać/wymienić/kupić.
Oczywiście, ale przegrzanie jest skutkiem a nie przyczyną.
Wydaje mi się że bardziej trzeba szukać przyczyny przegrzania tarczy, bo że pękła od przegrzania jest dla mnie oczywiste, a przy okazji zaawansowana korozja także się przyczyniła.

Ten mechanizm od ręcznego rzeczywiście jest dość upierdliwy, sprężynki talerzykowe, ta śmieszna dźwigienka i sprężynka...
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

Maolat pisze:Qrcze nie wiem jaka to firma .powiem tyle ze pewnego razu bylo tak że rosic po jezdzie dotkna lewa raecze i byla ciepla a od prawej sie oparzyl , wiec na pierwszy strzał idzie kompletny zacisk, juz zamowilem jutro bedzie ale kiedy wymienie to nie wiem bo malo mam czasu .
EBC-ok. U mnie był ten sam problem-pękające tarcze-okazało się że winny był zacisk a dokładnie jeden trzpień prowadzący, był poprostu minimalnie wykrzywiony ale na tyle że blokował zacisk, drugi trzpień był sprawny i działał poprawnie, efekt był taki że zacisk podczas hamowania nie ustawiał się w lini z tarczą i wykrzywiał ją. Zacisk ze szrotu za 30 zeta rozwiązał problem.
ODPOWIEDZ