Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Nie zapala się lampka od temperatury i ciśnienia oleju
Moderator: Moderatorzy
żeby olej się nie świecił wystarczy zdjąc wsuwkę z czujnika dla tego niech zacznie sprawdzać od początku czyli masa z aku na auto dla pewności poprowadzić jeszcze jedną klemy czy dobrze przewodzą czy są czyste i czy nie mają luzu taka głupota potrafi napsuć zdrowia a często się okazuje błahostką mazdę jak kupiłem też raz paliła raz nie okazało się że gośc przed sprzedażą wsadził całkiem inne aku gdzie srednica klemy skreconej była większa od średnicy elektrody i latało w koło jak żyd po pustym sklepie raz przewodząc prąd raz nie i tez klołem zanim znalazłem głupotę
Podejrzewam ze to wszystko się dzieje na skutek zniszczonych ścieżek druku na tablicy i tam jest luz na łączach i kontrolki raz świecą a drugim nie
robiłem kontrole instalacji elekt i do tablicy (zegarów ) wszystko jest w porządku do kostek które się zapina na tablice
robiłem kontrole instalacji elekt i do tablicy (zegarów ) wszystko jest w porządku do kostek które się zapina na tablice
Ostatnio zmieniony 14 stycznia 2010, 20:01 przez cyklista, łącznie zmieniany 1 raz.
Wtryskżuwik pisze:Ty masz beke, kolega ma problem, bo wstaje rano i nie wie czy do roboty dojedzie. Znam ten ból (drugi dzień w nowej pracy), może współczucie każe mi myśleć racjonalnie.
Też trzeba mu przyznać rację, że skoro coś się nie zapala to jak ma zgasnąć
Skoro aku się świeci a olej nie, niezły szit się szykuje. Wtrysk czy gaźnik?