Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Hamulce 1,1
Moderator: Moderatorzy
Nie było potrzeby odpowietrzać. Przed wymianą szczęk działały poprawnie aczkolwiek nierewelacyjnie. W tej chwili nawet delikatne wciśnięcie pedału hamulca powoduje blokadę tylnych kół. Czy wymiana klocków hamulcowych może tu coś zmienić? Stare są jeszcze niezłe, ale mają już sporo lat. Samochód ostatnio jeździł bardzo niewiele.
musialbys sprawdzic jeszcze czy tloczki w zaciskach sie nie pozapiekaly lub nie zaczely korodowac pod gumkami... bo u mnie w Alpie tez nie dzialal przedni chamulec i tylny bo tloczki zaczely korodowac pod gumami od dlugiego stania pod chmurka... a co do korektora sily hamowania to on sam sie napina pod wplywem obciazenia tylu... jezeli jest napinany od belki na sprezynie...
fajnie to brzmi i nie ma problemu ale do nowej... do babci szukalem i ni chu chu nie da sie dostac... jedynie co to mozna komplet gumek kupic do zaciskow bez problemu... a tloczki to ja delikatnie papierem sciernym 400 przejechalem pozniej lekko 800 zeby poprawic i dzialalo u mnie...jjmag pisze:chyba że mocno skorodowane to zakładasz nowe cylinderki,
co do regulatora to u mnie na koncu sprezyny ktora napina go jest gwint i mozna go albo popuscic albo podciagnac jeszcze... jednak ja nic nie ruszalem...
