Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problemów ciąg dalszy => komputer 1.4i

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

Obrazek
karo3003

Post autor: karo3003 »

hmm... tak myslałem ale co to ma wspólnego z chłodzeniem... :lol: coolant to z ang. płyn chłodzący :?:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

nie wiem jak to sie ma do chłodzącego płynu ale w 1.7 leci płyn przez kolektor dolotowy a w 1.4 nie wiązki komputera są takie same.. ;-)
karo3003

Post autor: karo3003 »

takie pytanko jeszcze jedno... do kompa dochodzą (przynajmniej u mnie) w sumie dwie wiązki, jedna od wtrysku, druga zasilająca i właśnie co do niej mam zapytanie. Do czego powinien być podłączony kabel widoczny na foto, zaznaczony w czerwonym kółku, ma kolor fioletowy, trochę słabo widać na zdjęciu... :-/

Obrazek
wsmpw

Post autor: wsmpw »

start sygnał plus z wsuwki od rozrusznika bo ten brazowy to pod pompke podłączyłeś?
karo3003

Post autor: karo3003 »

no właśnie ten kabel do niczego nie mam podłączonego i działa.... a tamten brązowy chyba jest na + do pompki... :roll: ogólnie to przed chwilą wróciłem z garażu bo kupiłem wiązkę i czujniki do wtrysku i znalazłem kilka defektów na tej co mam... Jak sprawdzić czy do komputera dochodzą wszystkie odczyty :?: jest jakiś schemat, który pokazuje który pin na wtyczce komputera odpowiada jakiemu kabelkowi lub czujnikowy... :?: mam coś zepsute bo silnik krokowy po wyłączeniu silnika nie otwiera przepustnicy... :roll:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a silnik krokowy działa?
karo3003

Post autor: karo3003 »

no właśnie nie działa tak jak powinien, jak dodam gazu to niby podnosi się i jak puszczę gaz to powoli zamyka przepustnicę ale jak wyłącze silnik to nie otwiera przepustnicy i nie robi tego charakterystycznego "pstryk pstryk pstryk" tym samym żeby odpalić silnik muszę zawsze dodać lekko gazu bo inaczej ma za małe obroty i gaśnie... Co więcej - spalanie "w normie" czyli ponad 10/100 ;) ahhh te piąteczki, ale nie poddam się tak łatwo
wsmpw

Post autor: wsmpw »

karo3003 pisze:Co więcej - spalanie "w normie" czyli ponad 10/100 ;)
moje 1.7 pali 10 ale gazu :D
karo3003

Post autor: karo3003 »

spokojnie, i moje 1.4 będzie palić tyle co trzeba, tylko muszę obadać gdzie jest awaria bo to niemożliwe żeby taki mały silnik spalał tak ogromne ilości paliwa... :roll: pierwsze to muszę się przekonać że mam dobrą instalację (jeszcze nie wiem jak to zrobię bez wymontowywania...) druga sprawa, możliwe że mam uszkodzony komputer ale tego to już totalnie nie ogarniam i nie wiem jak się takie cuda testuje, zastanawiam się nad zakupem interfejsu do renault bo w zeszłym roku jeździłem do serwisu i podłączali się pod kompa i dało radę wszystko z tego wyczytać...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ehhh
mialem 1.4 wszystko podmieniane zostało i nadal było 10 litrów
karo3003

Post autor: karo3003 »

musiałeś coś przeoczyć... jak znajdę u siebie to Ci powiem co trzeba było zrobić :roll: chyba że nic nie zrobię... Nie masz może schematu pinów do kompa :?:
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Mi tam więcej jak 7,5-8 po mieście w korkach nie spalił, a w trasie potrafi do 6 zejść. Cyka jak szwajcarski zegarek. Aż szkoda go będzie wymontować :)
Zazwyczaj wysokie spalanie w 1.4 mono to problem z EGR i magiczną uszczelką.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Zazwyczaj wysokie spalanie w 1.4 mono to problem z EGR i magiczną uszczelką.
jak wiesz odrazu przed włożeniem tego motory zaślepiłem to tak jak mówiłeś ;-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

schematy są w serwisówce...
problem z odpalaniem to ten STARTER SIGNAL za pewne...
mi 1,2 paliła 12 po mieście, a 1.4 na gaźniku 10 w cyklu mieszanym, więc nie mów, że 1.4 nie może palić 10 :-D
ODPOWIEDZ