Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Odpowietrzanie Silnika
Moderator: Moderatorzy
Odpowietrzanie Silnika
Witam wszystkich mam następujące pytanie czy można odpowietrzyć silnik 1,4 na gazniku, a jak tak to w jaki sposób ponieważ suchutko miał w baku i się nachapał powietrza, tak sądze.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Ok dzięki popróbuje
jeszcze takie pytanko mam jak zdejmuje filtr powietrza i gaźnik ma 2 wloty jeden wypuszcza powietrze ale drugi jak kolega mi gazował to nie ciągnie powietrza tzn nie czuję tego np jakby w odkurzaczu ciągnęło. Wiecie może czy tak ma być
i czy zużyty filtr powietrza musi być zajechany czy może wyglądać ładnie, ale w jakiś sposób stracił właściwości
bo jak z odkrytym wlotem gaźnika odpalałem to hulał jak ta lala
Pozdrawiam i dzięki wszystkim za odpowiedzi jeszcze raz 





Filtr powietrza zużyty to filtr powietrza zapchany, resztę dopowiedz sobie sam 
Co do przepustnic - druga otwiera się dopiero przy ok. 75% wciśniętego gazu i jeśli na jałowym jest szczelna jak cholera - to rewelacyjnie
Nic tylko się cieszyć 
Co do ściągania filtra i poprawy pracy - zapewne ktoś regulował gaźnik bez filtra powietrza (bo tak łatwiej)... Stąd może być różnica. Do regulacji z filtrem trzeba dość długi ale cienki śrubokręt płaski i oczywiście analizator spalin.

Co do przepustnic - druga otwiera się dopiero przy ok. 75% wciśniętego gazu i jeśli na jałowym jest szczelna jak cholera - to rewelacyjnie


Co do ściągania filtra i poprawy pracy - zapewne ktoś regulował gaźnik bez filtra powietrza (bo tak łatwiej)... Stąd może być różnica. Do regulacji z filtrem trzeba dość długi ale cienki śrubokręt płaski i oczywiście analizator spalin.
zapchany filtr mozna porownac nawet do oddychania czlowieka z zatkanym zakatarzonym nosem... bo jak bedzie zapchany to ma problem silnik ze zlapaniem porzadnego oddechu... a jak go wymienisz to tak jak bys katarku nie mialtomson1991 pisze:czy zużyty filtr powietrza musi być zajechany czy może wyglądać ładnie, ale w jakiś sposób stracił właściwościbo jak z odkrytym wlotem gaźnika odpalałem to hulał jak ta lala
![]()




Jaki to jest gaźnik? Jeśli to weber to stań po prawej stronie komory, znajdź dźwigienkę przedniej przepustnicy i spróbuj ją podnieść do góry. Ta dźwigienka znajduje się w osi przepustnicy, przy podstawie gaźnika i skierowana jest w stronę kabiny. Jeśli się nie rusza... masz raczej gaźnik do wymiany. Jeśli się rusza ale łatwo i niezależnie od pierwszej, znaczy to że ktoś coś kombinował i może da się to naprawić wymieniając jedną część.
Najprawdopodobniej to Weber oto fotka. Ten lewy ma tą zaślepkę a drugi nie i nie wiem czy ta zaślepka ma być otwarta ? Martwi mnie to że ten prawy nie pracuje tzn tak jak ktoś powiedział że może on otwiera się przy mocniejszym przyciśnięciu, ale czy nie powinno na nim być takiej zaślepki jak na lewym?


Ostatnio zmieniony 17 listopada 2009, 21:42 przez tomson1991, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.forum.renault5.pl/viewtopic.php?p=16154
Czy ta prawa gardziel jest całkiem czysta czy tylko mi się wydaje?
Zdejmij obudowę filtra powietrza (tą czarną -> 3 śruby wewnątrz + jedna po prawej stronie opcjonalnie) i zrób fotkę nieco oddaloną z tej samej pozycji tak żeby było dobrze widać gaźnik z boku.
Oznaczenie gaźnika, o ile mnie pamięć nie myli, jest z przodu wybite na podstawce... ciężko dojrzeć nawet po odkręceniu w/w obudowy.
Ostatnio zmieniony 17 listopada 2009, 21:45 przez unikorn, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolor ma przecież normalny bo przy pierwszej gardzieli tą z klapką od ssania jest przecież wylot odmy i tam jest zawsze trochę brudno od parów oleju . 2 gardziel nie powinna się otworzyć gdy stoimy autem dodając gazu otwiera się ona dopiero pod obciążeniem np: gdy jedziemy.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault