
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Nie ma mocy i czasami przerywa :(
Moderator: Moderatorzy
http://www.allegro.pl/item627838477_str ... _fvat.html Jest coś takiego na przykład, ale czy to nie zwiększy hałasu od układu wydechowego??? Stosował ktoś już coś takiego i dlaczego nie przejdzie auto badania??
pedały sobie zamontuj to w ogóle nie będzie kłopotów...
wywal katalizator i wstaw rurkę, a nie żadne strumienice - pic na wodę wyrzucona kasa...
w nowszych autach z 2 sondami mogą być problemy, w starszych jak R5 nic się nie będzie działo... mocy może ubyć jak wstawisz właśnie taką super strumienicę z allegro albo jakiś mega sportowy wypasiony tłumik...
głośności nie zwiększy, a co do spalin to 20-letni katalizator i tak dawno nie działa i tylko zamula wydech...
wywal katalizator i wstaw rurkę, a nie żadne strumienice - pic na wodę wyrzucona kasa...
w nowszych autach z 2 sondami mogą być problemy, w starszych jak R5 nic się nie będzie działo... mocy może ubyć jak wstawisz właśnie taką super strumienicę z allegro albo jakiś mega sportowy wypasiony tłumik...
głośności nie zwiększy, a co do spalin to 20-letni katalizator i tak dawno nie działa i tylko zamula wydech...
Lodoo pisze:pedały sobie zamontuj to w ogóle nie będzie kłopotów...
głośności nie zwiększy, a co do spalin to 20-letni katalizator i tak dawno nie działa i tylko zamula wydech...
Ej, bez kitu!!! Ja wiem doskonale że jest nie tak, może rzeczywiście trochę przesadzam, ale kolorowo to na pewno nie jest...

w tej chwili to może już nie być tylko kat ale cały wydech zasyfiony najprostszy test rozmontuj wydech na pierwszym łaczeniu przed katem i się przejedź może trochę być głośno ale sprawdzisz czy się lepiej zbiera a po drugie jak się silnik dusi i idzie przez siłę to niedziw się że poniżej siedmiu zejść nie możesz
Masz cos nie tak. 1.4 mono zbiera sie bardzo ladnie. Trzeba przesledzic wszystko od poczatku do konca. Czyli od filtra paliwa przy baku, na wywaleniu katalizatora skończywszy.
1. Wymienic filtr paliwa
2. Posprawdzac czujniki
3. Jak wysokie jalowe obroty to standard - do wymiany uszczelka pomiedzy kolektorami i zaslepienie EGR jak zwalony
4. Sprawdzic sonde lambda
1. Wymienic filtr paliwa
2. Posprawdzac czujniki
3. Jak wysokie jalowe obroty to standard - do wymiany uszczelka pomiedzy kolektorami i zaslepienie EGR jak zwalony
4. Sprawdzic sonde lambda
Zbiera się bardzo ładnie, to znaczy ze dużo lepiej niż 1.1?? bo ja mam tylko takie porównanie, ew. z seicento 0.9 albo z bravo hgt
a to raczej żadne porównanie
Na forum nie da się tak wytłumaczyć wszystkiego, musiałbyś się przejechać autem itd... Pogrzebaliśmy z ojcem trochę i tak już jest lepiej niż było nie tak dawno, właściwie prawie cały układ wymieniliśmy... Aaale o filtrze paliwa zapomniałem!!!! Słuszna uwaga z tym filtrem kurcze!!!


tommies pisze:Masz cos nie tak. 1.4 mono zbiera sie bardzo ladnie. Trzeba przesledzic wszystko od poczatku do konca. Czyli od filtra paliwa przy baku, na wywaleniu katalizatora skończywszy.
1. Wymienic filtr paliwa
2. Posprawdzac czujniki
3. Jak wysokie jalowe obroty to standard - do wymiany uszczelka pomiedzy kolektorami i zaslepienie EGR jak zwalony
4. Sprawdzic sonde lambda
zgadzam się bo przecież jaka jest różnica mocy między 1.4i a 1.1. To raczej jakiś czujnik zawodzi albo filtry i świece
ja miałem same problemy z 1.4 mono więc wymieniłem na gaźnik, teraz opinia - jest gorzej niż było bo pali tyle samo, może troszeczkę mniej ale za to odpalić go trzeba się nauczyć, poza tym ma duużo mniej mocy, niestety nie mam już czasu za bardzo żeby działać coś przy swojej piątce więc zostawiłem jak jest, może kiedyś się coś wymyśli... ogólnie to 1.4 mono przynajmniej załatwia sprawę ssania - nie trzeba kombinować
ale żaden luksus nie jest
noo, może zdiagnozować łatwiej bo pod kompa można podłączyć to przynajmniej wiadomo czy czujniki i sonda chodzi...


dlatego mam teraz 1.7 +lpgkaro3003 pisze:ja miałem same problemy z 1.4 mono więc wymieniłem na gaźnik, teraz opinia - jest gorzej niż było bo pali tyle samo, może troszeczkę mniej ale za to odpalić go trzeba się nauczyć, poza tym ma duużo mniej mocy, niestety nie mam już czasu za bardzo żeby działać coś przy swojej piątce więc zostawiłem jak jest, może kiedyś się coś wymyśli... ogólnie to 1.4 mono przynajmniej załatwia sprawę ssania - nie trzeba kombinowaćale żaden luksus nie jest
noo, może zdiagnozować łatwiej bo pod kompa można podłączyć to przynajmniej wiadomo czy czujniki i sonda chodzi...
