Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Nie ma mocy i czasami przerywa :(

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Post autor: wsmpw »

ale jeśli ci analizatora nie podepną na stacjii to spoko ;-)
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

http://www.allegro.pl/item627838477_str ... _fvat.html Jest coś takiego na przykład, ale czy to nie zwiększy hałasu od układu wydechowego??? Stosował ktoś już coś takiego i dlaczego nie przejdzie auto badania??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

pedały sobie zamontuj to w ogóle nie będzie kłopotów...
wywal katalizator i wstaw rurkę, a nie żadne strumienice - pic na wodę wyrzucona kasa...
w nowszych autach z 2 sondami mogą być problemy, w starszych jak R5 nic się nie będzie działo... mocy może ubyć jak wstawisz właśnie taką super strumienicę z allegro albo jakiś mega sportowy wypasiony tłumik...

głośności nie zwiększy, a co do spalin to 20-letni katalizator i tak dawno nie działa i tylko zamula wydech...
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Lodoo pisze:pedały sobie zamontuj to w ogóle nie będzie kłopotów...

głośności nie zwiększy, a co do spalin to 20-letni katalizator i tak dawno nie działa i tylko zamula wydech...

Ej, bez kitu!!! Ja wiem doskonale że jest nie tak, może rzeczywiście trochę przesadzam, ale kolorowo to na pewno nie jest... :-P Ten 1.1 to tak się zbiera na piątce, że chciałbym żeby moje 1.4 tak się zbierało na trójce. Może to i przez ten katalizator?? Powyżej 100 km/h to jest chyba nieźle, zwłaszcza że to nie jest 100 konne auto... ale do 100 to raczej kiepskawo... A i choćbym nie wiem jak się starał, to poniżej 7l./100 km poza miastem nie mogę zejść.... To też ciekawe...
jjmag

Post autor: jjmag »

w tej chwili to może już nie być tylko kat ale cały wydech zasyfiony najprostszy test rozmontuj wydech na pierwszym łaczeniu przed katem i się przejedź może trochę być głośno ale sprawdzisz czy się lepiej zbiera a po drugie jak się silnik dusi i idzie przez siłę to niedziw się że poniżej siedmiu zejść nie możesz
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

dokładnie...
chociaż rozmontowanie wydechu może nie dać zbyt wiele... wydech jakiś musi być w silniku wolnossącym...
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Najpierw muszę coś zrobić z tym starym katalizatorem, jeszcze nie wiem co, ale... mogę załozyć na próbę tylny sportowy, wala się po garażu taka przeszkadzajka :mrgreen:
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Masz cos nie tak. 1.4 mono zbiera sie bardzo ladnie. Trzeba przesledzic wszystko od poczatku do konca. Czyli od filtra paliwa przy baku, na wywaleniu katalizatora skończywszy.
1. Wymienic filtr paliwa
2. Posprawdzac czujniki
3. Jak wysokie jalowe obroty to standard - do wymiany uszczelka pomiedzy kolektorami i zaslepienie EGR jak zwalony
4. Sprawdzic sonde lambda
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

Zbiera się bardzo ładnie, to znaczy ze dużo lepiej niż 1.1?? bo ja mam tylko takie porównanie, ew. z seicento 0.9 albo z bravo hgt :mrgreen: a to raczej żadne porównanie :lol: Na forum nie da się tak wytłumaczyć wszystkiego, musiałbyś się przejechać autem itd... Pogrzebaliśmy z ojcem trochę i tak już jest lepiej niż było nie tak dawno, właściwie prawie cały układ wymieniliśmy... Aaale o filtrze paliwa zapomniałem!!!! Słuszna uwaga z tym filtrem kurcze!!!
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jak zamierzasz wywalać katalizator to możesz obrazu wspawać tłumik środkowy taki jaki jest w zwykłym 1,4
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Grigori21

Post autor: Grigori21 »

tommies pisze:Masz cos nie tak. 1.4 mono zbiera sie bardzo ladnie. Trzeba przesledzic wszystko od poczatku do konca. Czyli od filtra paliwa przy baku, na wywaleniu katalizatora skończywszy.
1. Wymienic filtr paliwa
2. Posprawdzac czujniki
3. Jak wysokie jalowe obroty to standard - do wymiany uszczelka pomiedzy kolektorami i zaslepienie EGR jak zwalony
4. Sprawdzic sonde lambda

zgadzam się bo przecież jaka jest różnica mocy między 1.4i a 1.1. To raczej jakiś czujnik zawodzi albo filtry i świece
karo3003

Post autor: karo3003 »

ja miałem same problemy z 1.4 mono więc wymieniłem na gaźnik, teraz opinia - jest gorzej niż było bo pali tyle samo, może troszeczkę mniej ale za to odpalić go trzeba się nauczyć, poza tym ma duużo mniej mocy, niestety nie mam już czasu za bardzo żeby działać coś przy swojej piątce więc zostawiłem jak jest, może kiedyś się coś wymyśli... ogólnie to 1.4 mono przynajmniej załatwia sprawę ssania - nie trzeba kombinować ;-) ale żaden luksus nie jest :-/ noo, może zdiagnozować łatwiej bo pod kompa można podłączyć to przynajmniej wiadomo czy czujniki i sonda chodzi...
egonn87
Posty: 538
Rejestracja: 2 stycznia 2009, 12:11
Lokalizacja: D±br Gór

Post autor: egonn87 »

dlaczego trzeba się nauczyć odpalić??? ktoś tu pisał, że na gazniku dobrze chodzi???
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Koledzy, po co odgrzebywac temat z maja jesli nie macie podobnych problemow aby podpiac sie pod niego?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

karo3003 pisze:ja miałem same problemy z 1.4 mono więc wymieniłem na gaźnik, teraz opinia - jest gorzej niż było bo pali tyle samo, może troszeczkę mniej ale za to odpalić go trzeba się nauczyć, poza tym ma duużo mniej mocy, niestety nie mam już czasu za bardzo żeby działać coś przy swojej piątce więc zostawiłem jak jest, może kiedyś się coś wymyśli... ogólnie to 1.4 mono przynajmniej załatwia sprawę ssania - nie trzeba kombinować ;-) ale żaden luksus nie jest :-/ noo, może zdiagnozować łatwiej bo pod kompa można podłączyć to przynajmniej wiadomo czy czujniki i sonda chodzi...
dlatego mam teraz 1.7 +lpg ;)
ODPOWIEDZ