Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z odpaleniem

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Babi

Problem z odpaleniem

Post autor: Babi »

Witam!!!

Moj problem polega na tym ze nie dam rady odpalic Reni. Kiedy przekrecam kluczyk rozrusznik ladnie kreci ale nie zaskakuje i tak jakby bucha z komory nie z wydechu. Swiece i aku wymieniane 3 tygodnie temu. Sprawdzalem czy iskra jest i jest, sprawdzalem czy paliwo doplywa do gaznika i doplywa. Moze ktos moglby mi pomoc bo juz sam nie wiem co z nia jest.

Silnik 1.1 85r.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

przestawiony zaplon...
przestawiona kolejnosc kabli WN
uszkodzony modul lub aparat zaplonowy/cewka...
uszkodzona instalacja elektryczna...
za duzo paliwa...
za malo paliwa...
brak kompresji...
Ostatnio zmieniony 23 grudnia 2007, 12:35 przez lodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Babi

Post autor: Babi »

Ok odpalilem dzieki Loodo :-D ale chodzi mi na 3 garach :-( CO ZROBIĆ ??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

3 garki hmmmm świece sprawdzałeś?? przegazowałeś przejedz sie moze przepali może brak kompresji..
przeczyść palec rozdzielacza i WN kable
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1368
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

sprawdź przewód od serwa jak świece i przewody są dobre, ja miałem pekniety przewód ten gumowy od serwa i tak właśnie sie zachowywał
Grzesiek451

Post autor: Grzesiek451 »

Witam! Odświeżam temat. Jestem posiadaczem R5 90' 1,4 na monowtrysku. Mam problem z zapalaniem. Nie dostaje paliwa. Wymieniłem filtr paliwa sprawdziłem pompę paliwową- działa i ma cisnienie dobre. Dwa przewody z paliwa wchodzą pod obudową filtru powietrza do wtrysku. jak poluzowałem śruby z tych przewodów to pokazała się benzyna ale jak przekręcam kluczyk, żeby zapalić auto to wtrysk nie podaje paliwa. Zapala na dotyk jak wleje się bezpośrednio paliwo do tego wtrysku. Sprawdzałem napięcie na wtrysku po przekręceniu kluczyka pojawia się 3,5V.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Grzesiek451 pisze:Sprawdzałem napięcie na wtrysku po przekręceniu kluczyka pojawia się 3,5V.
cięzko jest zmierzyć napięcie na wtryskiwaczu bo pojawia sie ono i znika a stało ci sie to od kiedy? gaz masz?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

a weź podmień na chwilę Akumulator i sprawdź jak pali bo na starym kręciłem tak długo aż zapalił niby napięcie zimą i latem trzymał ale podczas kręcenia spadało napięcie i to dość mocno
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Grzesiek451

Post autor: Grzesiek451 »

Mam gaz.Renia od początku miała problemy z paleniem na benzynie. Jak już takowe żuciła całkiem to zapalałem na gazie i od razu przełączałem na benzyne. Wsumie całkowicie żucił palenie jak wracałem do domu i zaczął sie tak jakby dusić przez dobre 20min tak jakoś dziwnie go dławiło i na benzynie i na gazie. Akumulator podpiąłem pod prostownik i dzisiaj po całonocnym ładowaniu jeszcze dalej na podpiętym prostowniku prubowałem go zapalać więc wina aku to raczej nie jest.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

na tym i natym sie dusi bo nei rozumiem ....
unikorn

Post autor: unikorn »

Jeśli masz kłopoty z paleniem to w pierwszym rzędzie ustal czy mieszanka jest prawidłowa. Czyli oblookaj świece.
Grzesiek451

Post autor: Grzesiek451 »

Dusił się i na tym i na tym. To ustało ale za to żucił palenie. Unikorn on wogóle paliwa nie dostaje. Jak mu wleje trochę czystej benzyny strzykawką to normalnie zapali i już potem chodzi normalnie. Ale trochę głupio za każdym razem jak chce zapalić auto podnosić maskę i lać paliwo...;/
unikorn

Post autor: unikorn »

zaraz zaraz, w ogóle czy przy odpalaniu? jak odpali to pracuje równo?
Grzesiek451

Post autor: Grzesiek451 »

Tylko przy zapalaniu nie ma paliwa jak już zapali to można jechać. Silnik pracuje w miare równo ale ma co jakiś czas takie ''momenty zawachania'' ale nie gaśnie.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

RZUCIŁ nie ŻUCIŁ to raz...

zaworki zwrotne w pompie paliwa pewnie podziękowały...
Mając gaz warto od czasu do czasu pojeździć trochę na paliwie, żeby się gaźnik nie zamulił, uszczelki i membranki nie wyschły na amen...
ODPOWIEDZ