
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
USZCZELKA POD GłOWICĘ
Moderator: Moderatorzy
a hardcore'owcy składają bez uszczelki
blok i głowica idealnie splanowane i heja 
ostatnio czytałem też o zestawie piramidek uszczelniających...
wrzucasz zwykłą uszczelkę, ale wyrzucasz z niej okucia... blok frezujesz wkoło cylindrów i wsadzasz takie zaostrzone pierścienie z twardego stopu metalu, dokręcasz głowicę - pierścienie wrzynają się w aluminium i nie ma siły, żeby to puściło... a uszczelka robi tylko za uszczelnienie kanałów wodnych i olejowych...
albo tańsza opcja - oringowanie bloku...


ostatnio czytałem też o zestawie piramidek uszczelniających...
wrzucasz zwykłą uszczelkę, ale wyrzucasz z niej okucia... blok frezujesz wkoło cylindrów i wsadzasz takie zaostrzone pierścienie z twardego stopu metalu, dokręcasz głowicę - pierścienie wrzynają się w aluminium i nie ma siły, żeby to puściło... a uszczelka robi tylko za uszczelnienie kanałów wodnych i olejowych...
albo tańsza opcja - oringowanie bloku...

trzeba... na ten albo inny sposób, albo nie trzeba... zależy od silnika i doładowania... tylko jaki to ma związek z tematem?? przecież to silnik fabrycznie z turbiną (GTT)vino1986 pisze:dobra a jak jest przy turbo nie trzeba odprezac silnika zeby nie mial za duzego stopnia sprezania poprzez wlasnie uniesienie glowicywtedy mozna wiecej chyba turbo dmuchnac nawet... no chyba ze mam bledne myslenie to mnie uswiadomcie