Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

USZCZELKA POD GłOWICĘ

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Arti

Post autor: Arti »

to Kidzio z forum ;-)
Elektrycznyswia

Post autor: Elektrycznyswia »

popieram - ARTI - ... miedz miałem 4 dni jeżdziłem ... nie ma co firmowa . Wal do - Kidzio - K-tec 300 ileś zł KOMPLET bo rozkręcałeś już . wzystkie uszczelki ....
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

PATRZ NA DATY JAK ODPISUJESZ!!!!!!!!!!!!!!!!
Elektrycznyswia

Post autor: Elektrycznyswia »

Spoko ... Postaram się . . . :shock:
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

a wogóle jak juz kotlet wygrzebany to jak to jest z tymi metalowymi usczelkami bo chyba samo wycinanie np cnc w metalu nie wystarczy
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zależy...
jak z 1 grubszej blachy to musi być wytłaczana jeszcze, ale bardzo fajnie sprawdzają się uszczelki z kilku cienkich warstw blachy nierdzewnej i wtedy nie trzeba żadnych przetłoczeń
tyle wiem z czytania w necie ;-)
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

no to koszt kilku takich płatków napewno bedzie niższy niz 120 pln
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a hardcore'owcy składają bez uszczelki :-D blok i głowica idealnie splanowane i heja :-D
ostatnio czytałem też o zestawie piramidek uszczelniających...
wrzucasz zwykłą uszczelkę, ale wyrzucasz z niej okucia... blok frezujesz wkoło cylindrów i wsadzasz takie zaostrzone pierścienie z twardego stopu metalu, dokręcasz głowicę - pierścienie wrzynają się w aluminium i nie ma siły, żeby to puściło... a uszczelka robi tylko za uszczelnienie kanałów wodnych i olejowych...
albo tańsza opcja - oringowanie bloku... ;-)
vino1986

Post autor: vino1986 »

dobra a jak jest przy turbo nie trzeba odprezac silnika zeby nie mial za duzego stopnia sprezania poprzez wlasnie uniesienie glowicy :?: wtedy mozna wiecej chyba turbo dmuchnac nawet... no chyba ze mam bledne myslenie to mnie uswiadomcie ;-)
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

trzeba ale to przy wycinaniu stalowej nawet łatwiej
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

vino1986 pisze:dobra a jak jest przy turbo nie trzeba odprezac silnika zeby nie mial za duzego stopnia sprezania poprzez wlasnie uniesienie glowicy :?: wtedy mozna wiecej chyba turbo dmuchnac nawet... no chyba ze mam bledne myslenie to mnie uswiadomcie ;-)
trzeba... na ten albo inny sposób, albo nie trzeba... zależy od silnika i doładowania... tylko jaki to ma związek z tematem?? przecież to silnik fabrycznie z turbiną (GTT)
kidzio

Post autor: kidzio »

co do uszczelek to ostatnio takie mam w technologi MLS- 4 warstwowe



Obrazek Obrazek
Arti

Post autor: Arti »

a jak cenowo?
kidzio

Post autor: kidzio »

480-500 zł.
pablo

Post autor: pablo »

witam moim zdaniem niema co oszczedzać :-|
ODPOWIEDZ