Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

dymiacy silnik r5 gtd

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

mariuszmaks

dymiacy silnik r5 gtd

Post autor: mariuszmaks »

mam problem rano gdy zapalam silnik w swojej 5 1.6d gtd to nie pali na wszystkich i kopci po dodaniu gazu po chwili problem zaczyna powoli zanikac dodam ze na cieplym silniku jest ok tyle ze jego osiagi maksymalne to 120 i strasznie kopci przy tej predkosci. prosze o porade.
vino1986

Post autor: vino1986 »

powiem tak... kazdy diesel kopci jak mu wcisniesz gaz... to jest normalne... po pierwsze po czym sugerujesz ze nie pali na wszystkich :?: jak chodzi nierowno to wymien filtr paliwa i zanies wtryskiwacze do sprawdzenia bo moze wymagaja regeneracji... to samo moze byc z pompa paliwa...

u mnie w busie jak odpale to tak samo kopci i nie trzyma rownych obrotow... i sprawdzalem wszystko co moze byc odpowiedzialne za to i okazuje sie ze tez zalezy w duzej mierze gdzie sie fure tankuje... a to ze jak dodam gazu i leci niebiesko-bialo-czarny dym to juz zupelnie inna bajka ;-)
unikorn

Post autor: unikorn »

120 to raczej maks w 1.6 na 5tym biegu i bez modów.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

140 leci dizelek...
trzeba poczekać aż się kniksc odezwie albo tommies ;-)
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Czuje sie wywolany :)
Sadzac z objawow "leja" ci wtryski, albo pompa sie rozregulowala.
Kopcenie bardziej przemawia za wtryskami.

Zakladam oczywiscie, ze filtr paliwa i powietrza zmieniony, a takze co bardzo pomocne przy odpalaniu - sprawne swiece zarowe.
Zobacz tez czy linka regulatora przyspieszacza pompy jest wlasciwie naprezona, to tez ulatwia rozruch.

Co do predkosci maksymalnej, to jak wszystko sprawne i dlugi odcinek drogi to mozesz na liczniku zobaczyc pod 160
vino1986

Post autor: vino1986 »

jeszcze mozna zobaczyc przelewy miedzy wtryskami... bo jezeli ktorys walniety tez moze nierowno chodzic silnik... no i wiecej pali... a duzo Ci pali fura :?:
Awatar użytkownika
Kniksc
Posty: 170
Rejestracja: 30 stycznia 2009, 18:33
Lokalizacja: £ozina (Wroc³aw)

Post autor: Kniksc »

tak jak wcześniej napisano stawiam na lejące wtryski albo źle ustawioną pompę, gdyby to były świece to byłoby bardzo sciężko zapalić ale na ciepło paliłby ok no i później normalnie by jeździł.

unikorn co Ty tutaj za duby smalone bredzisz ?! :D
mój silnik jest już na wykończeniu, ma przejechane ponad 550tys km i na prostej pojedzie według licznika 160km/h a według GPSa 145km/h ;]
unikorn

Post autor: unikorn »

na piątce? ja się na tym biegu nie mogłem rozbujać więcej niż 120 :/ i tak skończyło się to tragicznie :(
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

No przeca razem wracalismy po kupnie 1.6D i sam widziales ze pod 140 sie pokazywalo i balem sie dalej docisnac, a silnik idealem nie byl.
unikorn

Post autor: unikorn »

Wydawało mi się że baliśmy się jechać więcej niż paczkę. Łotewer, mój więcej nie poszedł ;P
ODPOWIEDZ