Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
uwierz mi ze nie powyskakuja, mam taki drugi silnik wystawiałem go na allegro nie da sie go sprzedac nawet za 200 zł(chyba sie nie psuja). no to kolejny pomysł na jaki wpadłem to zeby go zapałowac, silnik wytrzymuje krecenie po 7tys obr urywa sie prawa półośka na łaczeniu ze skrzynia nie ma innych usterek
si;lnik jest naprawde gipki. dopuki nie zasiadlem za kierownica nie wierzylem. ale tak jest , 6800 odcina, bardzo lubi obroty i zaczyna zyc od 4 tys. Czytalem troche o tych silnikach one zyja swoim zyciem jednemu bierze olej a innemu nie. Napisze jeszcze raz. W InstrykcjI pisze , jezeli silnik zuzywa ponad litr na 1000 km prosze zglosic sie do stacji diagnostycznej. wiec o czym mowa
Nik nie kopci, nie traci mocy, nie dzieje sie z nim nic co wskazywalo by na jakie kolwiek uszkodzenia.