
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
el_palindo - e30 318is
Moderator: Moderatorzy
auto stoi u kureckiegoKali___ pisze:mnie tam jakieś słuchy doszły , ze wóz bedzie jechać bokiem po wciśnieciu samego gazu

no cóż w zeszłym tyg miałem zonka - coś dzwoniło w silniku powyżej 3tys - okazało sie że panewka sie wysrała i tłok spotykał sie z zaworami...
a ponoć dół silnika IS jest nie do zajechania...
decyzja miedzy - sprzedaje dziada na czesci / w całości, albo wstawiamy silnik
i wsadzamy ciut większy

wstaw wiekszy silnik... na czesci pewnie za duzo bys kasy nie wzial... bo kumpel kupowal czesci gdzies kolo Lublina i koles opychal mu prawie wszystko za smiszne pieniadze... a takie z wiekszym silnikiem ladnie utrzymane trzymaja sie w cenie...el_palindo pisze:w całości, albo wstawiamy silnik
i wsadzamy ciut większy
wstepnie sie umawiamy ale na niedziele
http://www.forum.renault5.pl/viewtopic. ... &start=285
a Ty kiedy w Ck bedziesz
http://www.forum.renault5.pl/viewtopic. ... &start=285
a Ty kiedy w Ck bedziesz

bo był cudny ale mój
przejchałem sie innymi is'ami - i byly to padaki w porównaniu do moejgo
moim goniłem sie z 2,5litrowym 170 konnym bolidem e30 i siedziałem mu na zderzaku
jedyne co było dla mnie sensowne to naprawa mojego - ale to nie taki mały koszt
kupno innego silnika is'a nie wchodzilo w gre bo były słabsze od mojego a ja cofać w rozwoju sie nie lubię
był is z turbo ale to za duże prawdopodobieństwo awarii
i tylko dlatego wsadzam wiekszy silnik
przejchałem sie innymi is'ami - i byly to padaki w porównaniu do moejgo
moim goniłem sie z 2,5litrowym 170 konnym bolidem e30 i siedziałem mu na zderzaku
jedyne co było dla mnie sensowne to naprawa mojego - ale to nie taki mały koszt
kupno innego silnika is'a nie wchodzilo w gre bo były słabsze od mojego a ja cofać w rozwoju sie nie lubię
był is z turbo ale to za duże prawdopodobieństwo awarii
i tylko dlatego wsadzam wiekszy silnik