Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

el_palindo - e30 318is

Tutaj prezentujemy nasze auta, inne niż Renault 5

Moderator: Moderatorzy

Kali___

Post autor: Kali___ »

mnie tam jakieś słuchy doszły , ze wóz bedzie jechać bokiem po wciśnieciu samego gazu :)
michal969

Post autor: michal969 »

wem ze mowa o e30 ale milem e36 320i i szła bokiem aż milo :mrgreen:
Matudka

Post autor: Matudka »

Śliczne qp :)
Mój mąż też jeździ E30tką - 325 touring.
el_palindo

Post autor: el_palindo »

Kali___ pisze:mnie tam jakieś słuchy doszły , ze wóz bedzie jechać bokiem po wciśnieciu samego gazu :)
auto stoi u kureckiego :mrgreen:

no cóż w zeszłym tyg miałem zonka - coś dzwoniło w silniku powyżej 3tys - okazało sie że panewka sie wysrała i tłok spotykał sie z zaworami...
a ponoć dół silnika IS jest nie do zajechania...

decyzja miedzy - sprzedaje dziada na czesci / w całości, albo wstawiamy silnik

i wsadzamy ciut większy :mrgreen:
vino1986

Post autor: vino1986 »

el_palindo pisze:w całości, albo wstawiamy silnik

i wsadzamy ciut większy :mrgreen:
wstaw wiekszy silnik... na czesci pewnie za duzo bys kasy nie wzial... bo kumpel kupowal czesci gdzies kolo Lublina i koles opychal mu prawie wszystko za smiszne pieniadze... a takie z wiekszym silnikiem ladnie utrzymane trzymaja sie w cenie...
el_palindo

Post autor: el_palindo »

czytaj ze zrozumieniem - wsadza sie juz wiekszy silnik

;-)
vino1986

Post autor: vino1986 »

nom juz zalapalem... sugerowalem sie zdaniem wyzej... :oops:
el_palindo

Post autor: el_palindo »

myśle że po niedzieli bedzie odbiór

może spot w kielcach :?:
vino1986

Post autor: vino1986 »

wstepnie sie umawiamy ale na niedziele

http://www.forum.renault5.pl/viewtopic. ... &start=285

a Ty kiedy w Ck bedziesz :?:
el_palindo

Post autor: el_palindo »

prawdopodobnie w poniedzialek
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a mówiłeś, że IS to cudo wypas i najlepsze co jest do tego auta i większy nie potrzebny :-P
el_palindo

Post autor: el_palindo »

bo był cudny ale mój

przejchałem sie innymi is'ami - i byly to padaki w porównaniu do moejgo
moim goniłem sie z 2,5litrowym 170 konnym bolidem e30 i siedziałem mu na zderzaku

jedyne co było dla mnie sensowne to naprawa mojego - ale to nie taki mały koszt
kupno innego silnika is'a nie wchodzilo w gre bo były słabsze od mojego a ja cofać w rozwoju sie nie lubię

był is z turbo ale to za duże prawdopodobieństwo awarii
i tylko dlatego wsadzam wiekszy silnik
jjmag

Post autor: jjmag »

jak 2,5 litra nie mogło uciec od 1,8 to są tylko na to dwa wytłumaczenia 1 to powiedzenie panujące w moim regionie: co z tego że maszyna dobrze gwizda jak kierowca wenątrz pi...........da, a 2 to takie że dobra padaczka z tego motorku była :-P
el_palindo

Post autor: el_palindo »

był zdrowy i zadbany i kierownik tez ok

mam porównanie z innymi is'ami - były duzo słabsze od mojego
vino1986

Post autor: vino1986 »

wiesz ja tez jezdzilem is... ale e36... no i startowalem z kumplem ktory mial bete piatke 2.5tds... no i nie dal mu rady... wiec cos mi tu nie pasi...
ODPOWIEDZ