Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

regulacja zaworów silnik 1.1

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

O ja pier... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dlaczego nie kupiłeś roweru :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pogratuluj kumplowi... z resztą pogratulujcie sobie na wzajem...

Diesel - silnik o zapłonie samoczynnym - jak może mieć kable WN jak nie ma przy takim silniku czegoś takiego jak układ zapłonowy?? nie ma aparatów, modułów, kopułek, kabli, świec... Są jedynie świece żarowe - na 12V... i jedyne co ma wysokie taki silnik to: stopień sprężania, ciśnienie sprężania i wysoki współczynnik mojej nielubialności :mrgreen:

Benzynka - silnik o zapłonie iskrowym - ma świece, ma kable WN, ma kopułkę/cewki/moduł/aparat i układ zapłonowy o napięciu tysięcy woltów - czyli jak by nie patrzeć wysokie napięcie...

Na prawdę polecam trochę poczytać - widzę, że nie tylko o R5 ale o motoryzacji ogólnie... posiadacz R5, z takim pojęciem, ma przesrane :mrgreen:
sqt

Post autor: sqt »

Moglby mi ktos wytlumaczyc o co chodzi z tym dieslem (nie dizlem) bo nie bardzo rozumiem przeciez piszemy w dziale "silniki benzynowe". Byc moze ktos tu ma problemy z rozumieniem tresci czytanych postow.
A przy okazji to powiem ze jestem niemalze pewien ze mam podcisnieniowy regulator, jest taka mala puszka przy aparacie zaplonowym ktora w jakis magiczny sposob, tylko jej jak narazie znany (nie mialem czasu sie temu dobrze przyjrzec), porusza zebatka wewnatrz aparatu. Wychodzi od tej "puszki" wezyk prowadzacy do gaznika.
Oto zdjecie:
Obrazek
jjmag

Post autor: jjmag »

to sprawdź gdzie idzie najpierw ten przewód bo prawie na bank z tego co pamietam że do modułu zapłonowego, który to występował wersji z silnikiem 1,4, jeśli się mylę to mnie poprawcie
cyp

Post autor: cyp »

sqt jak juz to dieselem ;) co do fotki to zgadza sie jest podcisnieniowy to regulator wyprzedzenia zaplonu, tam nie ma modulu, to widac golym okiem ze jest przerywacz i platyny ;)
sqt

Post autor: sqt »

Faktycznie, masz oczywiscie racje cyp, wiec skoro sie wyjasnilo, ponowie pytanie jak ten podcisnieniowy sprawdzic? Moze wypiac wezyk od gaznika wytworzyc podcisnienie i sprawdzic czy jest jakas reakcja w aparacie? Jesli tak to jak i jakie to podcisnienie zrobic?
unikorn

Post autor: unikorn »

sqt pisze:Jesli tak to jak i jakie to podcisnienie zrobic?
Buzią :D
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

taaa - buzią... jak ktoś zassa ustami 1 bar to zostanie ku...wą wszechczasów i zarobi miliony :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

duuuuża strzykawka powinna dać rady ;-)
unikorn

Post autor: unikorn »

a po co mu 1 bar? wystarczy że sprawdzi czy reaguje i tyle. Z resztą wystarczy odpiąć podczas pracy i jeśli nie zacznie szarpać to znaczy że nie działa :P
ODPOWIEDZ