
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Problem z silnikiem 1.4 mono
Moderator: Moderatorzy
Problem z silnikiem 1.4 mono
Od wczoraj coś mi dziwnie piszczy w silniku.(taki wysoki pisk na chwile ustający i znowu powracający. Jak chodzi na mniejszych obrotach przeważnie) Łożyska w alternatorze i pasek klinowy od razu pisze że są ok !. Mieliście coś takiego u siebie
?

Ostatnio zmieniony 30 lipca 2009, 23:30 przez Mazzy, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie chce sie zakladac, ale na 99% pada uszczelka pomiedzy kolektorami lub pod wtryskiem 
Zdejmijcie obudowe filtra powietrza i poruszajcie obudowa wtrysku- jak pisk zmieni tonacje to bedzie ta przyczyna, ewentualnie przytkajcie mozliwie dokladnie dlonmi doplyw powietrza i jak pisk sie nasili to tez to.
Jak obroty spoczynkowe beda podwyzszone i wieksze spalanie to macie 100% pewnosc
No chyba ze jednak rozdzielacz.

Zdejmijcie obudowe filtra powietrza i poruszajcie obudowa wtrysku- jak pisk zmieni tonacje to bedzie ta przyczyna, ewentualnie przytkajcie mozliwie dokladnie dlonmi doplyw powietrza i jak pisk sie nasili to tez to.
Jak obroty spoczynkowe beda podwyzszone i wieksze spalanie to macie 100% pewnosc
No chyba ze jednak rozdzielacz.