Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Problem z silnikiem 1.4 mono

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Mazzy

Problem z silnikiem 1.4 mono

Post autor: Mazzy »

Od wczoraj coś mi dziwnie piszczy w silniku.(taki wysoki pisk na chwile ustający i znowu powracający. Jak chodzi na mniejszych obrotach przeważnie) Łożyska w alternatorze i pasek klinowy od razu pisze że są ok !. Mieliście coś takiego u siebie ???
Ostatnio zmieniony 30 lipca 2009, 23:30 przez Mazzy, łącznie zmieniany 1 raz.
corey16

Post autor: corey16 »

To ja tez chce wiedzieć, rano tez mi zapiszczała :evil: :evil: :evil: :evil:
Te Auto mnie wykończy :evil: :evil: :evil: :evil:
Mazzy

Post autor: Mazzy »

To widzę że nie jestem sam :!: Wkurza ten odgłos że masakra !!!
unikorn

Post autor: unikorn »

Pompa wody może. Zdjąć pasek i odpalić bez. NA NIEDŁUGĄ CHWILĘ!!!! Jeśli przestanie piszczeć to najpewniej ona.
Mazzy

Post autor: Mazzy »

Oki dzięki sprawdzę :D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

proponuje sprawdzić rozdzielacz krystian chciał pompe wymieniac przez to
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Nie chce sie zakladac, ale na 99% pada uszczelka pomiedzy kolektorami lub pod wtryskiem :)
Zdejmijcie obudowe filtra powietrza i poruszajcie obudowa wtrysku- jak pisk zmieni tonacje to bedzie ta przyczyna, ewentualnie przytkajcie mozliwie dokladnie dlonmi doplyw powietrza i jak pisk sie nasili to tez to.
Jak obroty spoczynkowe beda podwyzszone i wieksze spalanie to macie 100% pewnosc
No chyba ze jednak rozdzielacz.
Mazzy

Post autor: Mazzy »

Pod wtryskiwaczem oki jest, sprawdzę pod kolektorem !
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

nie pod tylko pomiedzy kolektorami jest to nieszczescie no i egr ...
Ostatnio zmieniony 30 lipca 2009, 15:33 przez tommies, łącznie zmieniany 3 razy.
Mazzy

Post autor: Mazzy »

Aaa zamota w pisowni :D
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Obrazek

mniej prawdopodobne ale tez tu


Obrazek
Mazzy

Post autor: Mazzy »

Aha :/ dam znać jak coś wyniucham dzięki za porady :)
corey16

Post autor: corey16 »

a ja mam gaźnik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mazzy

Post autor: Mazzy »

Corey16 pisze:a ja mam gaźnik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
he he ja tez miałem w mojej wcześniejszej :]
corey16

Post autor: corey16 »

gaźnik jest the best :-P
ODPOWIEDZ