Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Układ paliwowy w r5gt turbo

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

j

Post autor: j »

Odkryłem co to było - zbyt małej średnicy przewód powrotny. Był to przewód którym kiedyś lpg latało z butli(fi ok 4mm). Chwilowo regulator podłączyłem tuż przy baku tak że do przodu idzie tylko jeden przewód. Tylko ciągle jest problem z falującymi i marnymi obrotami jałowymi po wyłączeniu ssania...
gufner

Post autor: gufner »

A sprawdzałeś dysze od jałowego biegu. Te wielką taką w gaźniku. U mnie było podobnie i wystarczylo przedmuchać gaźnik i te dysze z kompresora bo zasyfione były. Obroty jałowiego od razu ustaliły się na około 1tyś.
ODPOWIEDZ