Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Układ paliwowy w r5gt turbo

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

janisz

Układ paliwowy w r5gt turbo

Post autor: janisz »

Witam.
Mam gaźnik od r5 gtt i planuje go zamontować w moim samochodzie. Właściwie to on już działał w podobnym, mam nawet przejściówkę gaźnikR5gtt->kolektor łady ale kontakt z poprzednim właścicielem się urwał i nie mogę zdobyć informacji nt jego podłączenia. Potrzebuje jakiś schematów gaźnika na których widać podłączenie wszystkich wężyków a także informacji jak przebiega cały układ paliwowy. Czy to poprostu pompa->gaźnik->regulator->powrót do baku? Czy potrzebne są jakieś dodatkowe urządzenia?
Chciałbym też dowiedzieć się czegoś o tym regulatorze. Może ma ktoś jego fotke? Czy można dać jakiś inny łatwiej dostępny? Od vw 1.8t?
gufner

Post autor: gufner »

Troszke inaczej w GTT to jest.

BAK->(PRZYDALBY SIE FILTR PALIWA)->POMPA->REGULATOR->GAZNIK


Z regulatora ktory ma 4 przylacza leci to tak

podcisnienie
|
pompa->REGULATOR->gaznik
|
powrot

Moze uda mi sie dzis zrobic zdjecia polaczen z gaznika i tu umieszcze. Nie obiecuje ale moze znajde kwilke. Co do zamiany regulatora nie mam pojecia.
janisz

Post autor: janisz »

O dzięki. Byłbym wdzięczny jeszcze za fotke tego regulatora.
gufner

Post autor: gufner »

Z tego rysunku co regulator i jego wyjscia poprzestawialy sie kreski. Od regulatora w gore to podcisnienie a w dol powrot a nie od pompy :-) Pokielbasilo sie cos. Ale fotki zrobie i wkleje. Zrobie skany rysunku z regulatorem powinnno to tez ci pomoc troche.
kidzio

Post autor: kidzio »

regulator ciśnienia paliwa do R5GTT wygląda dokładnie tak:

Obrazek

http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=326
gufner

Post autor: gufner »

Tylko pamietac nalezy ze ten cienki po lewej to wyjscie na gaznik, a ten grubszy po prawej to wejscie z pompy paliwa. Reszta jak pisalem :-) Wiec rzeczywiscie montuje sie go odwroconego, nie tak jak na zjediu, co by boba nie zrobic :-P
janisz

Post autor: janisz »

Jesteście super, dzięki wielkie!!!
supermonster

Post autor: supermonster »

janisz pisze:Jesteście super, dzięki wielkie!!!
mamy tylko nadzieję że na tym się Twoja kariera nie skończy na tym forum... bo poczujemy się wykorzystani... :-o
janisz

Post autor: janisz »

hehe czyli liczysz że mi się nie uda tego ogarnąć i wrócę z nowymi problemami? ;)
supermonster

Post autor: supermonster »

nie - mam nadzieję że będziesz udzielał się na forum a nie tylko wysysał wiedzę... :->
gufner

Post autor: gufner »

Masz tu mam nadzieje wszystkie polaczenie z gaznika. Podpisze je ale jak co pytaj :-D

Wyjscie podcisnien z kolanka. Gruby po lewej idzie do regulatora na gore, jeden z czwornika do kabiny do wskaznika, drugi do gaznika, na innej fotce widac gdzie
Obrazek
Obrazek


Prawa strona gaznika. Lewe przylacze to sterowanie turbinki, czyli do WestGate idze, lewe to
idzie w powietrze, bo to wypluwa paliwo po awarii :-) gaznika, czy jakos tak hehe
Obrazek

Pod wyjsciem podcisnien masz doprowadzone paliwo do gaznika z regulatora.
Obrazek
Obrazek

Tył gaznika. Sa trzy wyjscia, gorne, czyli blizej ciebie jak z gory patrzysz, to podcisnienie. Idzie ono na trojnik i niebieskim przewodem do Blowa a czarnym na modol.
Kurde, i nie pamietam dalej :-) Prawe dolne to chyba do serwa, a lewe do nagrzewnicy.
Obrazek
Obrazek
Arti

Post autor: Arti »

z takim opisem i fotami nie da się zbłądzić w temacie :mrgreen:
janisz

Post autor: janisz »

Jak skończę swój projekt to macie po beczce piwa albo po dwie!
Arti

Post autor: Arti »

janisz pisze:Jak skończę swój projekt to macie po beczce piwa albo po dwie!
a coś bliżej? co masz zamiar zaturbić Ładę ?
miałem kiedyś Ładę jak chcesz fotki to pisz
silnik 2,0 z fiata argenty na dwóch gaźnikach dellorto :)
janisz

Post autor: janisz »

Już była zaturbiona ale kiepsko to zrobiłem i zniszczyłem silnik. Teraz zrobię zupełnie inaczej. Większe turbo bez zmiennej geometrii i zasilanie benzyną a nie lpg.
ODPOWIEDZ