Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Układ paliwowy w r5gt turbo
Moderator: Moderatorzy
Układ paliwowy w r5gt turbo
Witam.
Mam gaźnik od r5 gtt i planuje go zamontować w moim samochodzie. Właściwie to on już działał w podobnym, mam nawet przejściówkę gaźnikR5gtt->kolektor łady ale kontakt z poprzednim właścicielem się urwał i nie mogę zdobyć informacji nt jego podłączenia. Potrzebuje jakiś schematów gaźnika na których widać podłączenie wszystkich wężyków a także informacji jak przebiega cały układ paliwowy. Czy to poprostu pompa->gaźnik->regulator->powrót do baku? Czy potrzebne są jakieś dodatkowe urządzenia?
Chciałbym też dowiedzieć się czegoś o tym regulatorze. Może ma ktoś jego fotke? Czy można dać jakiś inny łatwiej dostępny? Od vw 1.8t?
Mam gaźnik od r5 gtt i planuje go zamontować w moim samochodzie. Właściwie to on już działał w podobnym, mam nawet przejściówkę gaźnikR5gtt->kolektor łady ale kontakt z poprzednim właścicielem się urwał i nie mogę zdobyć informacji nt jego podłączenia. Potrzebuje jakiś schematów gaźnika na których widać podłączenie wszystkich wężyków a także informacji jak przebiega cały układ paliwowy. Czy to poprostu pompa->gaźnik->regulator->powrót do baku? Czy potrzebne są jakieś dodatkowe urządzenia?
Chciałbym też dowiedzieć się czegoś o tym regulatorze. Może ma ktoś jego fotke? Czy można dać jakiś inny łatwiej dostępny? Od vw 1.8t?
Troszke inaczej w GTT to jest.
BAK->(PRZYDALBY SIE FILTR PALIWA)->POMPA->REGULATOR->GAZNIK
Z regulatora ktory ma 4 przylacza leci to tak
podcisnienie
|
pompa->REGULATOR->gaznik
|
powrot
Moze uda mi sie dzis zrobic zdjecia polaczen z gaznika i tu umieszcze. Nie obiecuje ale moze znajde kwilke. Co do zamiany regulatora nie mam pojecia.
BAK->(PRZYDALBY SIE FILTR PALIWA)->POMPA->REGULATOR->GAZNIK
Z regulatora ktory ma 4 przylacza leci to tak
podcisnienie
|
pompa->REGULATOR->gaznik
|
powrot
Moze uda mi sie dzis zrobic zdjecia polaczen z gaznika i tu umieszcze. Nie obiecuje ale moze znajde kwilke. Co do zamiany regulatora nie mam pojecia.
regulator ciśnienia paliwa do R5GTT wygląda dokładnie tak:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=326

http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=326
Masz tu mam nadzieje wszystkie polaczenie z gaznika. Podpisze je ale jak co pytaj 
Wyjscie podcisnien z kolanka. Gruby po lewej idzie do regulatora na gore, jeden z czwornika do kabiny do wskaznika, drugi do gaznika, na innej fotce widac gdzie


Prawa strona gaznika. Lewe przylacze to sterowanie turbinki, czyli do WestGate idze, lewe to
idzie w powietrze, bo to wypluwa paliwo po awarii
gaznika, czy jakos tak hehe

Pod wyjsciem podcisnien masz doprowadzone paliwo do gaznika z regulatora.


Tył gaznika. Sa trzy wyjscia, gorne, czyli blizej ciebie jak z gory patrzysz, to podcisnienie. Idzie ono na trojnik i niebieskim przewodem do Blowa a czarnym na modol.
Kurde, i nie pamietam dalej
Prawe dolne to chyba do serwa, a lewe do nagrzewnicy.



Wyjscie podcisnien z kolanka. Gruby po lewej idzie do regulatora na gore, jeden z czwornika do kabiny do wskaznika, drugi do gaznika, na innej fotce widac gdzie


Prawa strona gaznika. Lewe przylacze to sterowanie turbinki, czyli do WestGate idze, lewe to
idzie w powietrze, bo to wypluwa paliwo po awarii


Pod wyjsciem podcisnien masz doprowadzone paliwo do gaznika z regulatora.


Tył gaznika. Sa trzy wyjscia, gorne, czyli blizej ciebie jak z gory patrzysz, to podcisnienie. Idzie ono na trojnik i niebieskim przewodem do Blowa a czarnym na modol.
Kurde, i nie pamietam dalej


