Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ciekawe, odmienne, mocne auta znalezione on-line.

Wrzucamy tutaj auta znalezione w sieci, multimedia, ogloszenia, aukcje itp...

Moderator: Moderatorzy

vino1986

Post autor: vino1986 »

a takie mk1
http://www.dailymotion.pl/video/x5v3gs_ ... 00kmh_auto

co o tym sadzicie :?: fakt ze go nie bardzo widac ale slychac za to ladnie ;-)



a ten do odbudowania byl by dobry jak jest kompletny oczywiscie...
http://moto.allegro.pl/item633782575_golf_mk1_gti.html
silnik
http://moto.allegro.pl/item632855401_si ... 1_gti.html


lub ten gotowy tez fajniutki
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8656816
jjmag

Post autor: jjmag »

ale jakbyś nie zauważył ten kompletny to nie GTI
vino1986

Post autor: vino1986 »

fajna fajna
ale te tez fajniusie...
http://www.youtube.com/watch?v=5O_e4Ii- ... re=related
unikorn

Post autor: unikorn »

Białą Coupeta zdecydowanie pińcet razy ładniejsza od pozostałych:P
KuchaR

Post autor: KuchaR »

Elvis_Presley

Post autor: Elvis_Presley »

Mocne raczej nie, ale na pewno ciekawe i odmienne :-) Ustrzelony dwa latka temu, bardzo mnie urzekł ;-)

Obrazek
jjmag

Post autor: jjmag »

Kuchar że Rs to się zgodzę ale nie za takie pieniadze i coś nie wieże tym napisom bo w cosworth w fordzie z tego co pamiętam to raczej 2,9 druga sprawa kolega sprzedaje takiego z 97r i chce za niego 8,5 koła tunigowanego przez Saubera ładnie i ze smaczkiem.
A oto dowód że to nie był cosworth to nie jest z histori forda wycinek:Piąte pokolenie Escorta zbliżyło go wyglądem do aut produkowanych na początku lat dziewięćdziesiątych. Nadwozie stało się nowocześniejsze. W roku 1991 wprowadzono nowość: wersję kombi (Escort Clipper).
Gama silników zwiększyła się o nowy 1.8 dm3, 16 zaworowy motor stosowany w modelu w XR3i i 2.0 dm3, 16 – zaworowy w modelu RS2000. Dodatkowo model XR3i można było nabyć także z silnikiem 2.0 dm3, 16 zaworowym o mocy 150 KM.
Awatar użytkownika
janas
Posty: 38
Rejestracja: 19 sierpnia 2008, 15:58
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: janas »

Nie jestem znawcą Fordów, ale... Escort Cosworth (podobnie jak wcześniej Sierra) miał silnik 2.0 turbo. Była oczywiście V6 2,9 24v firmowana przez Coswortha, ale montowana do Scorpio.
jjmag

Post autor: jjmag »

więc tak jak piszesz ale to 2,0 uturbinione o nominalnej mocy 150km było sygnowane przez coswortha a 2,9 występowały z turbiną jak i bez i ten uturbiniony to właśnie typowy cosworth mocy nominalnej coś około 270 koni (co do mocy mogę się mylić ale w tolerancji do 20 koni)
KuchaR

Post autor: KuchaR »

Escort Cosworth to był tylko 2.0 turbo 220km w oryginale,jak się mylę to niech Mnie ktoś poprawi. :->
:arrow: http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=bpsnx23eymkt
vino1986

Post autor: vino1986 »

Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Jak na "renowację" to zdecydowanie mi się nie podoba.
Nakładki na pedały?? a te naklejki z tyłu? prosto z marketu..
O końcówkach na rurach nie wspomnę...
Rooster

Post autor: Rooster »

jesli chodzi o Fordy, to ja sie nimi interesowalem... i interesuje nadal, bardziej raczej Sierra ale Escorta troszeczke tez studiowalem, ale pamiec moze czlowieka zawiesc.

Ford Sierra Cosworth
Cossie, czy też ściereczka miała 2.0 turbo pod maską, 4 cyle, 2 turbiny, podwojny rozrzad.
glowica farbowana na czerwono (Escort na niebiesko a Scorpio na zielono)
silnik Sierry RS miał 3 poziomy podrasowania:
Stage 1 osiagal 220-230 koni
Stage 2 - od 270 do 300 KM
Stage 3 - nie jestem tutaj pewien, czy S3 to był trzeci poziom czy wersja preformance używana tylko w sportach motorowych, ale raczej to pierwsze (ok 370 KM)

W tym drugim Sierra w wersji wyścigowej osiągała nawet do 630 KM i spokojnie mogła rywalizowac z BMW GTR.
Rajdowa Cossie miała podstawowy silnik 220 koni z dodatkowymi umocnieniami na potrzeby rajdów (nie wspominajac o umocnieniach nadwozia)

Ford Escort Cosworth
nie jestem pewien, ale mi sie zdaje ze mial nie 2.0 tylko 1.8 turbo
znakiem charakterystycznym silnika Escorta RS Cosworth byla niebieska głowica
silnik osiagal o ile dobrze pamietam ok 200 koników. Miał też trochę mniejszy moment obrotowy.
Co do poziomów tego nie wiem, aż tak się nie wgłębiałem.

Teraz wyszło na jaw - jestem podwójnym fanem - R5 bo taką mam, i Sierry, bo Cossie mi sie podoba a ojciec miał przez 10 lat 2,3D i się do niego bardzo przywiązałem.
osamiec

Post autor: osamiec »

A ja Wam powiem, że 3/4 ludzi, którzy by zobaczyli takiego Coswortha na drodze czy na parkingu uznało by go za okaz agrotjuningu...
ODPOWIEDZ