Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kuchar że Rs to się zgodzę ale nie za takie pieniadze i coś nie wieże tym napisom bo w cosworth w fordzie z tego co pamiętam to raczej 2,9 druga sprawa kolega sprzedaje takiego z 97r i chce za niego 8,5 koła tunigowanego przez Saubera ładnie i ze smaczkiem.
A oto dowód że to nie był cosworth to nie jest z histori forda wycinek:Piąte pokolenie Escorta zbliżyło go wyglądem do aut produkowanych na początku lat dziewięćdziesiątych. Nadwozie stało się nowocześniejsze. W roku 1991 wprowadzono nowość: wersję kombi (Escort Clipper).
Gama silników zwiększyła się o nowy 1.8 dm3, 16 zaworowy motor stosowany w modelu w XR3i i 2.0 dm3, 16 – zaworowy w modelu RS2000. Dodatkowo model XR3i można było nabyć także z silnikiem 2.0 dm3, 16 zaworowym o mocy 150 KM.
Nie jestem znawcą Fordów, ale... Escort Cosworth (podobnie jak wcześniej Sierra) miał silnik 2.0 turbo. Była oczywiście V6 2,9 24v firmowana przez Coswortha, ale montowana do Scorpio.
więc tak jak piszesz ale to 2,0 uturbinione o nominalnej mocy 150km było sygnowane przez coswortha a 2,9 występowały z turbiną jak i bez i ten uturbiniony to właśnie typowy cosworth mocy nominalnej coś około 270 koni (co do mocy mogę się mylić ale w tolerancji do 20 koni)
Jak na "renowację" to zdecydowanie mi się nie podoba.
Nakładki na pedały?? a te naklejki z tyłu? prosto z marketu..
O końcówkach na rurach nie wspomnę...
jesli chodzi o Fordy, to ja sie nimi interesowalem... i interesuje nadal, bardziej raczej Sierra ale Escorta troszeczke tez studiowalem, ale pamiec moze czlowieka zawiesc.
Ford Sierra Cosworth
Cossie, czy też ściereczka miała 2.0 turbo pod maską, 4 cyle, 2 turbiny, podwojny rozrzad.
glowica farbowana na czerwono (Escort na niebiesko a Scorpio na zielono)
silnik Sierry RS miał 3 poziomy podrasowania:
Stage 1 osiagal 220-230 koni
Stage 2 - od 270 do 300 KM
Stage 3 - nie jestem tutaj pewien, czy S3 to był trzeci poziom czy wersja preformance używana tylko w sportach motorowych, ale raczej to pierwsze (ok 370 KM)
W tym drugim Sierra w wersji wyścigowej osiągała nawet do 630 KM i spokojnie mogła rywalizowac z BMW GTR.
Rajdowa Cossie miała podstawowy silnik 220 koni z dodatkowymi umocnieniami na potrzeby rajdów (nie wspominajac o umocnieniach nadwozia)
Ford Escort Cosworth
nie jestem pewien, ale mi sie zdaje ze mial nie 2.0 tylko 1.8 turbo
znakiem charakterystycznym silnika Escorta RS Cosworth byla niebieska głowica
silnik osiagal o ile dobrze pamietam ok 200 koników. Miał też trochę mniejszy moment obrotowy.
Co do poziomów tego nie wiem, aż tak się nie wgłębiałem.
Teraz wyszło na jaw - jestem podwójnym fanem - R5 bo taką mam, i Sierry, bo Cossie mi sie podoba a ojciec miał przez 10 lat 2,3D i się do niego bardzo przywiązałem.