Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

cieżko chodzące linki przy nagrzewnicy

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

vino1986

cieżko chodzące linki przy nagrzewnicy

Post autor: vino1986 »

generalnie co moze im dolegac :?: same jak sa do niczego nie podpiete to chodza elegancko... konsola srodkowa do ktorej sie podpina tez lekko chodzi... sama nagrzewnica ( cieplo-zimno i dostep powietrza ) tez lekko chodzi... a po spieciu i wsadzeniu w bude dramat az chce ze srodkowej konsoli pokretla polamac... co moze byc tego powodem :?: linki puszczone w dziurach oryginalnych wiec i zalamania linek pewnie tez tak jak powinno byc...
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nasmarować może troszku by się przydało....
metalowe cięgna i metalowe ścianki pancerzy.... bez "tłuszczu" ani rusz...
vino1986

Post autor: vino1986 »

no w sumie tak... ale w jaki sposob je nasmarowac i czym :?: bo kurcze nie da sie linki z pancerza wyciagnac calkowicie niestety :-/
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja smaruje linki olejem silnikowym - mam od mamy 8-) taką malutką olejarkę do maszyn do szycia i mogę dozować wygodnie olej po kropelce... myślę, że np malutka strzykawka i grubsza igła też się nada ;-)
kropelka, dwie i poruszać, kropelka, dwie i poruszać i tak przez 10 minut z obydwu stron :-D
jak linki mają pancerz plastykowy to trzeba smarować olejem lub smarem silikonowym...
jeśli linki mają cieniutką gumową osłonkę a pancerz wewnątrz osłonki jest spiralnie zakręcony i metalowy to dla wygody nacinałem tą gumkę co kawałek i aplikowałem olej między zwoje pancerza i potem zawijałem izolacją...

tyle z moich doświadczeń w kwestii smarowania linek i cięgien :-P
vino1986

Post autor: vino1986 »

Lodoo pisze:jeśli linki mają cieniutką gumową osłonkę a pancerz wewnątrz osłonki jest spiralnie zakręcony i metalowy
dokladnie taki jest... i zrobie tak samo jak Ty... dzieki za dobra rade :-D jak dobrze pojdzie to jutro to zrobie...
ODPOWIEDZ