Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

powazny problem z uszczelką

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

to pozniej popourywaniu srub

to co teraz?



edit:

ale to nie 2-suw zeby zepsuc zdejmujac głowice - to tak samo jakby kręcic z wykręconą swiecą
Ostatnio zmieniony 22 kwietnia 2009, 07:47 przez Konrad K_2, łącznie zmieniany 1 raz.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie tak samo - glowica blokuje (dociska) tuleje... jak jej nie bylo to tuleje byly "luzno"
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

czyli jedyne co to to ze mogą sie wysunąć do góry
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no one nie wchodza na wcisk... maja przeciez niewielki luz... i przy ruchach na boki pewnie dzieje sie cos z uszczelnieniami pod tulejami... tak na logike biore, bo pewnosci to nie mam jak to dokladnie jest w gtt
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

wlasnie szukam tych uszczelniaczy i awaqryjnie pierscieni ale nigdzie niema
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

skontaktuj sie z kidziem albo wasq albo do aso....
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

tuleje da sie wyciągnąc do góry zdejmując samo głowice, sprawdzić oringi i wsunąc spowrotem?
jjmag

Post autor: jjmag »

pewnie się da ale mnie uczyli że tłok czy to do cylindra czy tuleji zawsze zakłada sie od góry
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

bardziej zalezy mi o sprawdzenie co tam pod spodem sie dzieje :-) a wyjecie tego silnika z mini czy wyjecie miski olejowej to masakra
jjmag

Post autor: jjmag »

rozumiem cię ale w odwrotnej kolejności czyli takiej jak pisałeś możesz mieć problem z prawidłowym złożeniem oringów i tuleji żeby to było szczelne i czasem może cię to więcej kosztować niz wyjęcie silnika bo jak przyjdzie ci się parę razy je wymienić po koleji to dopiero możesz się wpienić i wywalic zbędną kasę
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

zalałem cylindry benzyna i nie ubywa wiec to nie pierscienie
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

Konrad K_2 pisze:tuleje da sie wyciągnąc do góry zdejmując samo głowice, sprawdzić oringi i wsunąc spowrotem?
nie, a jak bys tego dokonał (tłok przelazl przez cała tujeje) to w jaki sposób bys to złożył z powrotem?
miske bedziesz musiał zdjac tak czy siak bo musisz odkrecic korbowody , tłok wkłada sie od góry
wyjmujesz tłok(albo i nie), potem bierzesz jakies drewienko i wybijasz tuleje od dołu.
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

gadu gadu , ale dobrzw ze gufner mi 2 głowice dał bo z 2 działa bardzo dobrze :-)

no i z robieniem zaworów nowa uszczelka szpilkami wsztskimi wezykami cisnienia , wreszcie reaguje na gaz tak jak trzeba i działa na 4 garach choć czasem jesszce zdaza mu sie zapomniec odpalić na któryms ale to pochodzi i pewnie minie
wsmpw

Post autor: wsmpw »

weź jakieś dobrze chłodzenie temu zrób bo stanie Ci się to jeszcze raz....
Konrad K_2

Post autor: Konrad K_2 »

zrobiło sie ale tym razem co innego

śruby głowicy sie powyciągały....... grrrrr
ODPOWIEDZ