Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
powazny problem z uszczelką
Moderator: Moderatorzy
rozumiem cię ale w odwrotnej kolejności czyli takiej jak pisałeś możesz mieć problem z prawidłowym złożeniem oringów i tuleji żeby to było szczelne i czasem może cię to więcej kosztować niz wyjęcie silnika bo jak przyjdzie ci się parę razy je wymienić po koleji to dopiero możesz się wpienić i wywalic zbędną kasę
nie, a jak bys tego dokonał (tłok przelazl przez cała tujeje) to w jaki sposób bys to złożył z powrotem?Konrad K_2 pisze:tuleje da sie wyciągnąc do góry zdejmując samo głowice, sprawdzić oringi i wsunąc spowrotem?
miske bedziesz musiał zdjac tak czy siak bo musisz odkrecic korbowody , tłok wkłada sie od góry
wyjmujesz tłok(albo i nie), potem bierzesz jakies drewienko i wybijasz tuleje od dołu.
gadu gadu , ale dobrzw ze gufner mi 2 głowice dał bo z 2 działa bardzo dobrze 
no i z robieniem zaworów nowa uszczelka szpilkami wsztskimi wezykami cisnienia , wreszcie reaguje na gaz tak jak trzeba i działa na 4 garach choć czasem jesszce zdaza mu sie zapomniec odpalić na któryms ale to pochodzi i pewnie minie

no i z robieniem zaworów nowa uszczelka szpilkami wsztskimi wezykami cisnienia , wreszcie reaguje na gaz tak jak trzeba i działa na 4 garach choć czasem jesszce zdaza mu sie zapomniec odpalić na któryms ale to pochodzi i pewnie minie