Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Remont silnika GTT.
Moderator: Moderatorzy
Moje GTT trafiło z Francjii do Polski bardzo młode bo w 1990 roku i to go powoli zabijało. Z tego co wiem pierwszym właścicielem był jakis bogaty rolnik koło Opola. Samochód robił tam jako terenówka. Służył do jazdy na ryby, polowania i w pole. Wszelkie naprawy odbywały sie na zasadzie młotka, drutu i sznurka. Gdy juz był poobijamy i zajezdzony trafił do rąk małolata ( tatus kupił synowi). Tu drutowanie i kombinowanie juz na maxa. Były jakieś problemy z silnikiem i małolat go podremontował, ale po partacku. Ojciec juz nie chciał ładować kasy i wtedy ja go przypadkowo kupiłem.
\
Głównym powodem ze silnik sie rozjechał był ten remont. Małolat lub jego mechanik
nie założyli uszczelek pod tuleje. Był tam magiczny środek lat 90-tych -silikon.
\
Głównym powodem ze silnik sie rozjechał był ten remont. Małolat lub jego mechanik
nie założyli uszczelek pod tuleje. Był tam magiczny środek lat 90-tych -silikon.
Potrzebuję dobrej uszczelki pod głowicę i napinacza nówki. Ktoś może załatwić
? Sprawa pilna.
Jak ktoś może pomóc to proszę o informacje
bvnor01@onet.eu

Jak ktoś może pomóc to proszę o informacje
bvnor01@onet.eu
Niestety, Jacek pół Europy przeszukał, żeby mi załatwić uszczelke. Nie ma juz uszczelek.rocker pisze:http://www.re5pect.pl/index.php
Ludzie, może ktos kupił na zapas pare sztuk, jedną potrzebuję.

Jak to nie ma uszczelek? Pod glowice? Jest ich masa i to rozne:
- w CGB Motorsport (zestaw)
- lub CGB Motorsport (sama uszczelka)
oczywiscie tez:
- w K-Tec Racing (zestaw)
- lub K-Tec Racing (sama usczelka)
Jesli chcesz, to moge jeszcze napisac, jaka firma robi te uszczelki i dodam, ze sa bez problemu do dostania - mysle, ze w Polsce rowniez, kwestia poszkukania, bo oczywiscie firma przedstawicielstwo polskie ma i w katalogu online usczelki sa caly czas dostepne.
Co do napinacza - w oryginale idzie Sachs i taki polecam zalozyc.
- w CGB Motorsport (zestaw)
- lub CGB Motorsport (sama uszczelka)
oczywiscie tez:
- w K-Tec Racing (zestaw)
- lub K-Tec Racing (sama usczelka)
Jesli chcesz, to moge jeszcze napisac, jaka firma robi te uszczelki i dodam, ze sa bez problemu do dostania - mysle, ze w Polsce rowniez, kwestia poszkukania, bo oczywiscie firma przedstawicielstwo polskie ma i w katalogu online usczelki sa caly czas dostepne.
Co do napinacza - w oryginale idzie Sachs i taki polecam zalozyc.
Dzwoniłem dzis wszędzie i d..... Nawet mają Goetza, ale do zwykłej 1,4. Jak masz jakieś namiary to podaj, albo załatw. W serwisie Renault moga sprowadzić orginał. Jest średniej jakości i kosztuje 470 pln. Najgorsze , że czeka sie ponad tydzień.-=wasq=- pisze:ja do sibie bralem goetza badz reinza i byly dostepne