Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Remont silnika GTT.
Moderator: Moderatorzy
Remont silnika GTT.
Witam wszystkich po długiej przerwie. Silnik rozebrany, zdiagnozowany i czeka na remont.
Potrzeba dużo części. Powiedzcie gdzie to dostać najlepiej. W salonie Renault potraktowali mnie jak śmiecia.
Potrzeba:
-tuleje
tłoki +pierścienie
panewki główne i korbowodowe
półpierścienie dystansowe wału
uszczelniacze przód i tył wału
uszczelka pod głowice ( nie do zajechania)
rozrząd komplet
uszczelki pod tuleje
Potrzeba dużo części. Powiedzcie gdzie to dostać najlepiej. W salonie Renault potraktowali mnie jak śmiecia.
Potrzeba:
-tuleje
tłoki +pierścienie
panewki główne i korbowodowe
półpierścienie dystansowe wału
uszczelniacze przód i tył wału
uszczelka pod głowice ( nie do zajechania)
rozrząd komplet
uszczelki pod tuleje
wszystko kupisz u Jacka Kordusa, składał mój silnik i byłem bardzo zadowolony!!
wszystko u niego kupisz!! www.re5pect.pl
wszystko u niego kupisz!! www.re5pect.pl
widze ze nie jestem sam
Wczoraj jak odpaliłem i zobaczyłem niebieską chmurę z rury to się nieco przeraziłem (najbardziej wystraszył się portfel).
Może wie ktoś gdzie w okolicach Krakowa można dostać niedrogie pierścienie, uszczelkę pod głowicę i ewentualnie tuleje + uszczelniacze?
Będę bardzo wdzięczny za każdą informację!

Wczoraj jak odpaliłem i zobaczyłem niebieską chmurę z rury to się nieco przeraziłem (najbardziej wystraszył się portfel).
Może wie ktoś gdzie w okolicach Krakowa można dostać niedrogie pierścienie, uszczelkę pod głowicę i ewentualnie tuleje + uszczelniacze?
Będę bardzo wdzięczny za każdą informację!
ja jakiś czas temu reanimowałem silniczek po zatarciu.z pomocą przyszedł mi pan z Podlasia za co dziękuje
.ale to tylko na pewien czas. Bo zeby silniczek chodził jak masełko kapitalka jest nie unikniona. p.s ta strona jacka jest ok! wreszcie znalazłem napinacz rozrządu-
hyle czoła. pozdro dla wszystkich aż miło zaglądać na forum zawsze cos ciekawego


niedrogich nie ma do GTT - do GTT... jak chcesz to auto naprawiac po kosztach to odrazu sprzedaj komus, kto ma pojecie co to jest... zanim do konca je zajedziesz... sorry ale taka jest brutalna prawda - aby doprowadzic GTT do porzadku trzeba wiele wiedzy zapalu i jeszcze wiecej kasy... a gdize szukac czesci masz napisane czarno na bialym troszke wyzej...Re5peGTT pisze:.... niedrogie pierścienie, uszczelkę pod głowicę i ewentualnie tuleje + uszczelniacze?.....
jak to mawiają starzy Polacy szkłem się pewnej części ciała nie wytrze.nie da rady wymieniać starego na stare i ostro zapieprzać.ten sprzęt sporo może ale niech się nikomu nie zdaje,że więcej niż 1,0 bara na seryjnych i nawet nowych gratach zdzierży.A jak ma bombą latać to motor kosztuje od 15 tysiaków w górę.