Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Zgrzyt 2-go biegu

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Dlatego w miescie najlepszy jest automat :)
A przy okazji JB5001 1.4 mono - 5 w miescie uzywana baaardzo sporadycznie, na trasce owszem.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

A ja mam pytanie z innej beczki czy 1 jest z synchronizowana w 4 i 5 biegowych skrzyniach?
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

W 4 biegowej nie jest. Tyle wiem. A o 5 nie mam pojęcia.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

w 5 jest
przynajmniej w JB5 i w JB3 - bo takie mialem ;-)
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

No i stała się rzecz dziwna. Po pojeżdżeniu przez weekend skrzynia przestała mieć problem z 2 biegiem :mrgreen: nie wiem czemu nic nie robiłem samo przestało. Wiem że samo nic się nie dzieje no ale tu jest wyjątek.

I teraz myślę znowu się coś zacznie. Bo raczej to chwilowe było i znowu zacznie zgrzytać... lepiej żeby nie.. ;-)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

To jest cisza przed burzą :mrgreen:
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
wsmpw

Post autor: wsmpw »

albo dywanik przesunąleś i możesz mocniej pedał wcisnąć..
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

I teraz ciekawe przemyślenia mnie naszły. Jeśli jestem w błędzie to poproszę o poprawienie mnie. Jak troszkę pojeździłem zgrzyt był prawie nie wyczuwalny. Jednak po dłuższym staniu
(6-8 godz na dworzu) zgrzyt znowu się pojawił.

A może to sprzęgło jest na nisko ustawione i nie wysprzęgla do końca. Sprzęgło bierze mi przy samej podłodze. Może tu jest problem.
jjmag

Post autor: jjmag »

to spróbuj podciągnać linkę i teraz to ja mam do ciebie pytanie a stan oleju w skrzyni to kiedykolwiek sprawdzałeś :?:
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Z informacji jakie uzyskałem to od jakiś 4 lat nikt tam nie zagalądał. A wcześniej to też nie wiem. Wiec rozumiem, że wypadało by... :mrgreen: No ja mam miech go więc wszystkiego od razu nie zrobiłem... Możliwe że jest sahara i rozumiem są problemy... tak??

No a linkę gdzie się podciąga? Jeśli to nie głupie pytanie. Przy skrzyni czy przy pedale.
jjmag

Post autor: jjmag »

linka powinna podciągać się na pedale sama lecz jeśli nie ma już zasięgu do naciągnięcia to doraźnie zakłada się podkładke na koniec linki przy skrzyni a renia ma to do siebie że jeżeli jest niski stan oleju to biegi będą kijowo wchodzic lub wyskakiwać i broń boże nie próbuj lać hipola bo zajedziesz skrzynię
unikorn

Post autor: unikorn »

U mnie 1 nie ma synchro :P
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Olej wymieniony i nastąpiła poprawa w obsłudze biegów przez skrzynie. :-)

Jednak drążek zmiany biegów lata jak opętany :mrgreen: więc raczej przydała by się zmiana tego czegoś w co wchodzi lewarek. Nie wiem jak się nazywa sądzę bardziej tłumaczyć nie muszę.

Po wymianie może będą już chodziły jak w szwajcarskim zegarku. :-D
Qucor

Post autor: Qucor »

Jednak drążek zmiany biegów lata jak opętany
Może to przez brak sprężynki pod spodem autka...

Ja mam sprężynkę która utrzymuje lewarek w jednej pozycji i stawia opór przy zmianie biegów...

To może być powód ale nie jestem pewien :-P
Hormon

Post autor: Hormon »

Qucor a mógł byś dodać jakaś fotek, bo tez u mnie lewarek szaleje, a sprężyny nie mam żadnej.
ODPOWIEDZ