Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
ELEMENTY GAZNIKA WEBER 32 DTR
Moderator: Moderatorzy
jak chcesz się upewnić gdzie zasysa lewe powietrze to przesmaruj pędzelkiem nasączonym w benie w okolicy uszczelek gaźnika jak obroty wzrosną to kup specjalny papier do robienia uszczelek i wytnij i porządnie przykręć gażnik
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Na szpilkach ci ten gwint poszedł czy na kolektorze? jak same szpilki to kup 4 i po problemie jak w kolektorze to kupujesz szersze szpilki i gwintujesz na nowo kolektorze otwory a w gaźniku lekko rozwiercasz otwory i zakładasz nowe uszczelki.
Całą operacje trzeba przemyśleć i pomierzyć żeby było ok.
Całą operacje trzeba przemyśleć i pomierzyć żeby było ok.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
ale to ta iglica byla by przyczyna tego z nie mam wolnych obrotow i tak mi faluja ?
kolektory
ps.
mam jeszcze drugie pytanie te wolne obroty moga miec cos wspolnego z ssaniem ? bo ten gaznik nie ma tego reduktora ssania , i ta taka plastikowa puszeczka od podcisnienia moze wciagac powietrze
kolektory
ps.
mam jeszcze drugie pytanie te wolne obroty moga miec cos wspolnego z ssaniem ? bo ten gaznik nie ma tego reduktora ssania , i ta taka plastikowa puszeczka od podcisnienia moze wciagac powietrze
tak.
śruby regulacyjne fotka mojego tematu w klube r19
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... dcdbf355c6
gaźnik
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b5fa6fba60
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b13fdcdf92
śruby regulacyjne fotka mojego tematu w klube r19
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... dcdbf355c6
gaźnik
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b5fa6fba60
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b13fdcdf92
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Paliwa w gardzieli na jałowym nie powinno być widać, bo powinno się wydobywać tylko i wyłącznie POD przepustnicą (zamkniętą - jak to na jałowym).
W większości książek o gaźnikach jest taka metoda: wkręcić na max śruby przepustnicy i mieszanki (przepustnicy - czytaj tak ,aby przepustnica isę zamknęła), odkręcić śrubę przepustnicy o 2 obroty i mieszanki o 1 obrót. uwaga NIE DZIAŁA W PRZYPADKU 32DRT.
Dla tego gaźnika śrubę mieszanki należy dużo bardziej wykręcić. Do momentu zaniknięcia lania po przepustnicy (to paliwo wycieka z rozpylacza, nie z obiegu jałowego). Niedługo po tym praca staje się równomierna. Od tego punktu procedura standardowa - mieszankę do uzyskania stabilnej pracy przy jak najwyższych obrotach, przepustnicę do uzyskania najniższych stabilnych obrotów, znów mieszankę do jak najwyższych, przepustnicę do jak najniższych. Aż do końca, czyli do momentu gdy kręcenie śrubą mieszanki nie spowoduje wzrostu obrotów. Poświęć na to ok. 15 minut ( w sensie nie krócej, co nagle to po diable), od momentu ustabilizowania na każdym etapie spróbuj jeszcze kręcić o 1/4 obrotu czy sie nie poprawia (układ ma pewną bezwładność). Potem już tylko analizator w celu doszlifowania.
UWAGI KOŃCOWE: silnik musi być nagrzany, ale przede wszystkim GAŹNIK MUSI BYĆ SPRAWNY. Tzn: wszystkie śruby, sprawne uszczelki przepustnica 2 gardzieli musi się domykać, a przy ostatecznym strojeniu na analizatorze puszka filtra musi być założona a sam filtr nowy.
Rada od serca - półśrodki kosztują 2x więcej niż kompleksowa naprawa. 2x więcej kasy, a czasu czasem 20x więcej (do dziś pamiętam 15krotne rozbieranie gaźnika JEDNEGO DNIA). Po kompleksowej naprawie auto nie widziało regulacji gaźnika do dziś (2 lata już będą), a pali nadal 6,5 po mieście (1.4 68KM)
W większości książek o gaźnikach jest taka metoda: wkręcić na max śruby przepustnicy i mieszanki (przepustnicy - czytaj tak ,aby przepustnica isę zamknęła), odkręcić śrubę przepustnicy o 2 obroty i mieszanki o 1 obrót. uwaga NIE DZIAŁA W PRZYPADKU 32DRT.
Dla tego gaźnika śrubę mieszanki należy dużo bardziej wykręcić. Do momentu zaniknięcia lania po przepustnicy (to paliwo wycieka z rozpylacza, nie z obiegu jałowego). Niedługo po tym praca staje się równomierna. Od tego punktu procedura standardowa - mieszankę do uzyskania stabilnej pracy przy jak najwyższych obrotach, przepustnicę do uzyskania najniższych stabilnych obrotów, znów mieszankę do jak najwyższych, przepustnicę do jak najniższych. Aż do końca, czyli do momentu gdy kręcenie śrubą mieszanki nie spowoduje wzrostu obrotów. Poświęć na to ok. 15 minut ( w sensie nie krócej, co nagle to po diable), od momentu ustabilizowania na każdym etapie spróbuj jeszcze kręcić o 1/4 obrotu czy sie nie poprawia (układ ma pewną bezwładność). Potem już tylko analizator w celu doszlifowania.
UWAGI KOŃCOWE: silnik musi być nagrzany, ale przede wszystkim GAŹNIK MUSI BYĆ SPRAWNY. Tzn: wszystkie śruby, sprawne uszczelki przepustnica 2 gardzieli musi się domykać, a przy ostatecznym strojeniu na analizatorze puszka filtra musi być założona a sam filtr nowy.
Rada od serca - półśrodki kosztują 2x więcej niż kompleksowa naprawa. 2x więcej kasy, a czasu czasem 20x więcej (do dziś pamiętam 15krotne rozbieranie gaźnika JEDNEGO DNIA). Po kompleksowej naprawie auto nie widziało regulacji gaźnika do dziś (2 lata już będą), a pali nadal 6,5 po mieście (1.4 68KM)
i dlatego mi tez to lanie benzyny z rozpylacza na wolnych obrotach sie nie podobalo
bardzo ladnie wszystko opisane
tyko teraz musze znaslesc srube od skaldu mieszanki
bo swojego poprzedaniego gaznika zenitcha znalem juz na pamiec
]sruby na gazniku [/URL]

bardzo ladnie wszystko opisane

tyko teraz musze znaslesc srube od skaldu mieszanki


Ostatnio zmieniony 22 marca 2009, 14:10 przez sas260, łącznie zmieniany 1 raz.
jest od strony ścianki grodziowej, i jest najlipniejszym elementem tego gaźnika. Jest to taka plastikowa tutka - kolanko. W tym kolanku zamontowana jest mini przekładnia zębata stożkowa. I ona jest najsłabszym punktem programu - oby u Ciebie działała. W serwisówce jest nawet schemacik pokazujący te dwie śruby regulacyjne na konturze gaźnika.
1. śruba sterującasas260 pisze:i dlatego mi tez to lanie benzyny z rozpylacza na wolnych obrotach sie nie podobalo![]()
bardzo ladnie wszystko opisane![]()
tyko teraz musze znaslesc srube od skaldu mieszankibo swojego poprzedaniego gaznika zenitcha znalem juz na pamiec
[url=http://images48.fotosik.pl/89/c02685676777aa82m.jpg]Obrazek[/URL]]sruby na gazniku [/URL]

2. śruba składu mieszanki

3. ta śruba ze sprężynką to śruba uchylenia przepustnicy
Ostatnio zmieniony 22 marca 2009, 15:56 przez djmonkey, łącznie zmieniany 1 raz.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault