Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jaka turbina podejdzie do r5 gtt

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

GTT

Jaka turbina podejdzie do r5 gtt

Post autor: GTT »

Witam znalazłem taką turbine podejdzie ona do mnie

http://cgi.ebay.co.uk/Garrett-T25-S13-2 ... dZViewItem

Lub z czego podejdzie i jaka pod seryjne mocowania r5 gtt?

Z góry dzieki za info
Arti

Post autor: Arti »

patrząc na mocowanie do kolektora powinna podejść
pytaj kidzia
GTT

Post autor: GTT »

ok dzieki spytam go. Mi wlasnie tez sie wydaje ze powinna podejsc
Arti

Post autor: Arti »

może trzeba będzie zmaścić szpilkę na otwór czy coś jak np u mnie (chodzi o kolektor)
ale ogólnie powinno wydać
reszta wiadomo - lekkie zmiany
GTT

Post autor: GTT »

No to raczej nie duze zmiany wiec powinno byc spoko a taka t25 od nissana 200 sx ile ona pompuje? Jak to by się miało do r5 i mojego silnika z 11gtt
Arti

Post autor: Arti »

pewnie zależy od A/R ale pytaj kidzia ;-)
GTT

Post autor: GTT »

Co to jest a/r ? sorki ale na turbinach to ja sie nie znam to co o niej w necie znalzlem

GARRETT T25 (numer seryjny)

To była krótka seria turbin garetta Nissan montował ją do ET Pulsar, i 300ZX twin-turbo VG30DETT. Jako pojedyńcza turbina niezabardzo najaje się ona do pwiększania osiągów.



Orginalnie montowana:


Nissan S13 Silvia/180SX

Silnik:


CA18DET

Mocowanie:


Na 4 śróby pasóje do większości turbo Nissanów

Maksymalna moc :


Około 130kW

Maksymalne ciśnienie:


1.0bar (14.5psi)

Wielkości muszli:


Wydechowej 0.48 AR, Kompresji 0.49 AR

Komentaż :


Mała turbinka która powinna być montowana właściwie tylko do CA18DET praktycznie nie nadaje sie so silników o pojemności powyżej 1600cm.

Koszt:


Droga jak na te parametry no ale cóż jest ich malo i jeśli chce się montować orginał trzeba placić.. - regeneracja około 500zl (wirnik z ośką to zespolona część praktycznie nie do dostania luzem) Nigdy takiej nie widzialem J

Ocena:


1/5
kidzio

Post autor: kidzio »

na kolektor pasuje, na downpipe nie - trzeba dorobić. Daje rade do ok 230-250 KM dość późno się wkręca.

co do cen regeneracji to ok 800 zł.
cena środkowego złożonego wkładu z wirnikami ok 1300 zł.

co do A/R turbiny to w nissanie było chyba A/R.63 a kompresora .48
GTT

Post autor: GTT »

Dzieki kidzio za info
Tak_to_ja

Post autor: Tak_to_ja »

podepnę się pod temat...jakie macie doświadczenia z T, co warto założyć żeby nie miało zbyt dużego laga.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a moze by tak sie przywitac... pare slow o sobie... i sprecyzowac troche temat...
pierwszy post i odrazu walisz z pytaniami jak do informacji, i to jeszcze tak malo konkretnie...
a zeby laga nie mialo to wloz cegle na pedal gazu i juz jej nie zdejmuj...
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

Tak_to_ja pisze:co warto założyć żeby nie miało zbyt dużego laga
silnik z golfa 3 i będzie LALA 8-)
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

renata pisze: silnik z golfa 3 i będzie LALA 8-)
najlepiej do snopowiązałki
corey16

Post autor: corey16 »

Ja proponuje wsadzić silnik z Tico a do tylu z malucha, taki zapasowy.
A jak odpalisz dwa na raz to bedzie napęd 4*4
Tak_to_ja

Post autor: Tak_to_ja »

renata pisze:silnik z golfa 3 i będzie LALA 8-)
mam 1.3 py w 86c2f przy doładowaniu "cywilnym" 1,5kg/cm2 które w miarę potrzeby mogę jeszcze podnieść także jakbyś chciał jakieś info odnośnie silników grupy VAG to służę pomocą.
Lodoo mam pytanie: wg ciebie warto się przedstawiać jak ludzie tak odpisują?jeśli to coś zmieni to napiszę tu kilka słów o sobie.
mam 27 lat wszystkie projekty jakie robię (pierwszy ok 12lat wstecz) są to projekty homemade które od początku do końca są prowadzone praktycznie tylko własnymi siłami (naturalnie merytorycznie i praktycznie). same przeróbki to więcej niż wymiana wałka i kapitalka silnika. znalazłem się na forum bo nie chciałbym wyważać już otwartych drzwi.... prosiłbym o konkretną odpowiedź kto jakie ma doświadczenia a merytorycznie to możemy podyskutować później. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 marca 2009, 00:58 przez Tak_to_ja, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ